گردهمایی دانش‌آموزی « من یک سلیمانی‌ام » در یزد برگزار شد

یزد(پانا)-گردهمایی « من یک سلیمانی‌ام » امروز( دوشنبه ) با حضور جمعی از دانش‌آموزان هنرستان فنی شهید بهشتی یزد در مسجد ارشاد این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دانش‌آموزی « من یک سلیمانی‌ام » در یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا در این گردهمایی ابتدا جمعی از دانش‌آموزان به یاد شهدای دفاع مقدس ، به خصوص شهدای جبهه مقاومت، مدافع حرم و سردار رشید اسلام شهید سلیمانی به اجرای سرود و شعر خوانی پرداختند.

همچنین در ادامه برنامه مداحی و نوحه‌خوانی در رثای شهدای مظلوم دشت کربلا و شهیدان انقلاب به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی با همراهی و همخوانی دانش‌آموزان برگزار شد.

در این مراسم یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم باید به نحو مناسبی برای مردم به خصوص دانش‌آموزان تبیین شود.

کاظم سنایی افزود: حرکت نسل جوان در مسیر شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان جبهه مقاومت نقش مهمی در تامین سعادت دنیا و آخرت آنها دارد و باید محور فعالیت مدارس و تشکل‌ها قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم های فرهنگی و پرورشی توسط دانش‌آموزان با حمایت مدارس از جمله برنامه‌های محوری است که باید همواره به آن عنایت خاص داشت که در شخصیت دانش‌آموزان موثر است .

در این مراسم همچنین به یاد شهدا زیارت عاشورا و بخشی هایی از کلام وحی قرائت شد.

هنرستان یادشده ۴۰۰ دانش‌آموز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار