باحضور معاون فرماندار

نواختن زنگ "هوای پاک" و "پویش مهربانی" در مدارس شهرستان خواف

خواف(پانا) -باحضور معاون فرماندار،مدیر اداره و جمعی از مسئولین شهرستان خواف زنگ هوای پاک و پویش مهربانی به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی مهرورزان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ "هوای پاک" و "پویش مهربانی" در مدارس شهرستان خواف

احمد قادری مدیر آموزش و پرورش خواف ضمن خیر مقدم به حاضرین هدف از انجام این پویش را کمک منظم دانش آموزان،اولیا و فرهنگیان شهرستان به هموطنان سیل زده در استان سیستان بلوچستان برشمرد.

قادری ادامه داد: با توجه به اولویت های ذکر شده از سوی دستگاه های امدادی اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده بیشتر لوازم گرمایشی از جمله پتو و لباس نو, لوازم بهداشتی, مواد خوراکی تاریخ دار و همچنین وجه نقد می باشد لذا در جمع آوری کمک ها به این موارد باید توجه شود.

وی تصریح کرد: در این راستا اطلاعیه هایی جهت شرکت دانش آموزان و فرهنگیان در این پویش به مدارس ارسال گردیده است تا همگی بتوانند به سهم خود نقشی در کمک به سیل زدگان و بهبود وضعیت مردم مناطق سیل زده داشته باشند.

قادری در ادامه سخنان خود شعار امسال روز هوای پاک را، «هوای پاک؛ اقدام و عمل» قلمداد کرد و افزود: هدف از اعلام روز ملی هوای پاک ایجاد حساسیت در بین قشر‌های مختلف جامعه بوده است و از آنجا که کلید اصلی کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است این روز می‌تواند عامل موثری در ایجاد این مشارکت و هماهنگی بین بخشی باشد.

مدیر آموزش و پرورش خواف در پایان سخنان خود گفت: یکی از مخاطبان اصلی روز هوای پاک دانش آموزان هستند که در آینده از قشر‌های تأثیرگذار جامعه خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار