بازدید سرزده سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از اداره ثبت شهربابک

کرمان(پان) - سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در ادامه بازدیدهای ادواری از پیش اعلام نشده خود از واحد های تابعه، از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهربابک بازدید و از نزدیک درجریان روند خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از اداره ثبت شهربابک

عباس ملکی ضمن بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهربابک استفاده از سامانه آرشیو الکترونیک و حذف گردش فیزیک پرونده ها در روند فرآیندهای ثبتی را عنصر مهمی در زمینه پیشگیری از هرگونه سرقت و جعل اوراق ثبتی دانست و اظهار داشت: با اسکن اوراق پرونده های ثبتی اداره ثبت شهربایک و اتصال این اداره به سامانه آرشیو الکترونیکی، روند خدمت رسانی به مردم شریف این شهرستان تسهیل می شود که این مهم در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سامانه آرشیو الکترونیک نقش ارزنده ای در حفظ و نگهداری از اسناد مالکیت مردم و دولت ایفا می‎نماید گفت: پس از اسکن اوراق و پرونده های ثبتی از کارکنان شاغل در بایگانی در سایر بخش های اداری استفاده می شود که این امر باعث تسریع خدمت رسانی خواهد شد.

وی در ادامه بازدید از بخش های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهربابک ضمن شنیدن صحبت ها و مشکلات ارباب رجوعان به راهنمایی های آنان پرداخت و دستورات لازم را در راستای تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها را صادر نمود.

در ادامه این بازدید رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شهربابک ضمن ارائه گزارش اجمالی از نحوه عملکرد اداره تحت امر به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداخت و سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان دستورات لازم برای حل این مشکلات را صادر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار