علمی: ایام دهه فجر بهترین زمان برای بیان عملکردهاست

تبریز(پانا) -شورای برنامه ریزی پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در محل اتاق جلسه تالار معلم تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
علمی: ایام دهه فجر بهترین زمان برای بیان عملکردهاست

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کایام دهه فجر بهترین زمان برای بیان عملکردهاستل آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی وشهدای سانحه هواپیمایی، گفت: ما بایدخود را در ایام فاطمیه، دانش آموز قرار دهیم و زندگی فاطمه(س) را سرلوحه اعمال خود در زندگی تلقی کنیم.

وی افزود: ترس از مسائل و مشکلات باید باعث از بین رفتن ایمان ما نشود.اگر به خودمان ایمان نداشته باشیم و در طول زندگی همیشه به پشت سر نگاه کنیم ،هم از زندگی عقب میمانیم و هم آینده را از دست میدهیم.باید با توجه به ایمان خودمان ، برنامه های پرورشی را دنبال کنیم و اهدافمان را با ایمان تقویت کنیم.

علمی توجه به ایمان فرد در کارهای فرهنگی و هنری رامهم خواند و گفت: گفتن، تبلیغ ، رسانه ای کردن دستاوردها و بیان انجام کار مهم است و ایام دهه فجر بهترین زمان برای بیان عملکردهاست.

در ادامه این جلسه فنایی گزارشی از عملکرد اداره فرهنگی و هنری ، اردوگاهها وفضاهای آموزشی استان را ارائه داده گفت: تقویت قدرت تفکر و خرد ورزی ، پرورش استعداد های شغلی و دستیابی به سطحی از مهارت توسط دانش آموزان است که در این راستا فعالیت های پرورشی دنبال می شوند.

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد سازمان دانش آموزی گفت: باید نسبت به ماموریت ها آگاهی داشته و به عنوان نماینده ی پرورشی از مسئولیت و اهداف کلی معاونت پرورشی آگاه باشیم.

صمد علیزاده افزود: همفکری، همدلی، همکاری مصداق علمی و عملی فعالیت هایمان در سازمان است که باید رو به ارتقا باشد.

وی ادامه داد: در کنار هم بودن و اتحاد باعث ارتقای کیفیت کار می شود.همه ی مجموعه ی پرورشی یک سیستم است . اگر در ماموریت هایمان کاستی باشد آسیبش به کل مجموعه می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار