دومین نشست روسای شورای دانش آموزی مدارس زبرخان برگزار شد

زبرخان (پانا) - دومین نشست روسای شورای دانش آموزی مدارس زبرخان با موضوع ابتکارات و خلاقیت های دانش آموزان ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان در سالن همایش های کانون شهید مطهری قدمگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست روسای شورای دانش آموزی مدارس زبرخان برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان در جمع رؤسا ونایب رؤسای شوراهای دانش آموزی مدارس منطقه،بابیان دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب ایجاد روحیه خودباوری در بین مردم بود واگر این روحیه حفظ وتقویت شود مملکت ما به پیشرفت هایی که داشته است ادامه خواهد داد وبه جایگاه واقعی خود در جهان دست خواهد یافت.

سید مجتبی تاراش اظهارکرد: اهمیت کار بزرگ ملت به رهبری امام خمینی(ره) در تشکیل انقلاب اسلامی در ایران زمانی درک می شود که توانستیم رژیم 2500ساله شاهنشاهی را سرنگون کنیم واین کار بسیار بزرگی بود.وی با اشاره به جنایات فجیع حکومت پهلوی افزود: انقلاب اسلامی با ریختن خون هزاران شهید حاصل شد وما اکنون وظیفه داریم که نگذاریم خون آن انسان های پاک وخالص به هدر رود و در حفظ این انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که در تشکل های دانش آموزی مخصوصا شورای دانش آموزی فعالیت می کنند جزو نخبگان اجتماعی هستند و قطعا از آینده سازان کشورمان می باشند.

شایان ذکراست در این جلسه، نمایندگان شوراها در حضور هیأت رئیسه مجلس شورای دانش آموزی پیشنهادات خودرا در خصوص نحوه گرامیداشت دهه مبارک فجر و برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری مطرح کردند تا پس از جمع بندی وتبدیل به مصوبه جهت اجرا به مدارس منطقه ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار