دانش آموزان گیلانی در طرح"سیل مهربانی" به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانی یاری می‌رسانند

رشت (پانا)- دانش آموزان گیلان در قالب طرح «سیل مهربانی » به یاری مردم و دانش آموزان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان می‌شتابند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان گیلانی در طرح"سیل مهربانی" به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانی یاری می‌رسانند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در این خصوص عنوان کرد: سیل مهربانی با نگاه تربیتی و گفتمان سازی فرهنگی در فضای آموزش و پرورش طراحی شده و توقع از جامعه ی فرهنگی نسبت به سایر اقشار بیشتر است و امیدواریم در طرح سیل مهربانی با اطلاع رسانی بیشتر همکاران فرهنگی و دانش آموزان استقبال خوبی داشته باشند که این امر باقیات الصالحاتی برای ما خواهد بود.

عباسی غریب ضمن اینکه جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان از اهداف اجرای این پویش ملی بوده است، عنوان کرد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا، بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف شود.

او در پایان با بیان اینکه معاونت پرورشی در کنار تشکل‌های دانش‌آموزی به سازمان دانش‌آموزی کمک خواهد کرد، گفت: در سیل مهربانی‌ها این فرهنگ نهادینه شده است که دانش‌آموزان می‌توانند کارهای بزرگ را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار