معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

مهم ترین اهداف تشکیل امور تربیتی ، حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس است

بجنورد (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی گفت :مهم ترین اهداف تشکیل امور تربیتی ، حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم ترین اهداف تشکیل امور تربیتی ، حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب در مدارس است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و شهدای حوادث اخیرکشور گفت :امور تربیتی با تلاش شهیدان رجایی و باهنر در آموزش و پرورش شکل گرفت زیرا این بزرگواران بر این باور بودند که تزکیه مقدم بر تعلیم است .

محمد اکرامی فر با بیان اینکه علل اصلی تشکیل نهاد امور تربیتی انتقال ارزش های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس ودانش آموزان ، تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی ، زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزش های انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت :طبق سند تحول بنیادین هدف وزارت آموزش و پرورش صرفاً علم آموزی نیست بلکه هدف آن تربیت است یعنی تربیت علمی، اخلاقی، ایمانی و عملی دانش‌آموزان.

وی فعالیت های پرورشی در مدارس را مکمل پرورش استعداد های درونی و روحی دانش آموزان برشمرد و افزود : مربیان پرورشی همواره باید جلوتر از سایر همکاران فرهنگی درآشنایی با مسائل جامعه و جهان و علم بروز باشند.

غلامرضا امین زاده رئیس اداره امور تربیتی نیز در این جلسه با تبیین برنامه های پیش بینی شده برای هفته تربیت اسلامی گفت : برگزاری نمایشگاه تألیفات و مقالات کشوری و بین المللی در راستای فعالیت های امور تربیتی ، برگزاری جشنواره ساخت بازی های رایانه ای با رویکرد تربیتی و برگزاری جشنواره نگارش خاطرات مربیان از مهمترین برنامه های این هفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار