برگزاری جلسه گفتمان بصیرتی بیاد شهید قاسم سلیمانی در دبیرستان دکتر حسابی چناران

چناران (پانا) - مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران از برگزاری جلسه گفتمان بصیرتی بیاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در محل دبیرستان دکتر حسابی چناران با حضور حجه السلام علیپور خبر داد

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  گفتمان بصیرتی بیاد شهید قاسم سلیمانی در دبیرستان دکتر حسابی چناران

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران از برگزاری جلسه گفتمان بصیرتی بیاد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در محل دبیرستان دکتر حسابی چناران با حضور حجه السلام علیپور خبر داد.

در این جلسه که برای دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم دبیرستان برگزار شدحجه السلام والمسلمین علیپور افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با آگاهی و بصیرت نافذ خود دست از حمایت از حق و ولایت تا آخرین قطره خون خود بر نداشت.

وی در ادامه افزود: پیام شهادت سردار سلیمانی در عرصه داخلی و برای مردم اتحاد و همبستگی در لحظات منتهی به انتخابات و برای کارگزاران و مسوولان نظام توکل به خدا و عدم اعتماد به دشمن است.

حجه السلام علیپور ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی به دشمنان اعلام کرد ملت ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه اظهار (ع) آماده کار در رکاب ولایت فقیه است و هیچ هراسی از دشمن ندارد.

مدیر دبیرستان دکتر حسابی چناران گفت: در این مراسم ضمن بیان فضائل و رشادت های شهید قاسم سلیمانی افزود جبهه مقاومت ثابت کرد تنها راه رهایی امت اسلامی از یوغ استعمار، مقاومت است.

طایفی گفت: برگزاری چنین جلساتی برای دانش آموزان ضمن یادآوری رشادت ها و پایبندی سردار قلبها شهید قاسم سلیمانی به نظام مقدس اسلامی و مقام عظمی ولایت نسبت به توطئه های دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی آگاهی بیشتری را کسب خواهند کرد و در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر کوشش و تلاش خواهند کرد

مدیر دبیرستان دکتر حسابی گفت: با توجه به اینکه یکی از مدارس شهرستان جناران که طرح شهید بهنام محمدی در آن برگزار میشود دبیرستان دکتر حسابی 2 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار