به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

مسابقه نقاشی همگانی مادران و پسران در دبستان علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد

بیرجند(پانا) - همزمان با شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، مسابقه نقاشی همگانی مادران و پسران با موضوع شهادت سردار سلیمانی در دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه نقاشی همگانی مادران و پسران در دبستان علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد

همزمان با شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، مسابقه نقاشی همگانی مادران و پسران با موضوع شهادت سردار سلیمانی در دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد .در این مراسم که با حضور پرشور مادران دانش آموزان به همراه فرزندانشان و اعضای انجمن آموزشگاه برگزار شد ، علی اصغر زارع رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه برگزاری این مسابقه را امری پسندیده اعلام کرد و گفت : سردار سلیمانی از پاسداران حریم حرم و وطن بود که با ایثارگری خود نقش مهمی در از بین بردن داعش در منطقه داشت .
او افزود : دشمن با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی به خیال باطل خود ضربه ای به ایران اسلامی زده است این در حالی است که هر یک از این دانش آموزان سردار سلیمانی هایی خواهند شد و مشت محکمی به دهان استکبار خواهند زد و پرچم این سردار سرافراز هرگز روی زمین نخواهد ماند .
در ادامه علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول گفت : در مسابقه نقاشی همگانی مادران و پسران بالغ بر 120 نفر از مادران و پسران شرکت کردند .
او اظهار داشت : دانش آموزان به همراه مادران خود با توجه به موضوع مسابقه که شهادت سردار سلیمانی بود آثار نقاشی خود را ارائه و نمایشگاهی از این آثار تشکیل و مورد بازدید عموم قرار گرفت .
اوخاطرنشان کرد : جوایز این مسابقه با حضور اعضای هیأت امنا و اعضای انجمن بزودی طی مراسمی به دانش آموزان اهدا خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار