فرماندار اردکان: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه علاقه آنها به نظام است

یزد(پانا)- فرماندار اردکان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ۹۸ ، گفت: اتحاد و یکپارچگی مردم در این آزمون نشانه سربلندی ایران است و حضور حداکثری با گرایش‌های مختلف در شعبه‌های اخذرای بیانگر علاقه‌شان به آرمان‌های نظام است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اردکان:  حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه علاقه آنها به نظام است

به نقل از ایرنا بهروز شهابی زاد روز یکشنبه در دیدار با صنف طلافروشان شهرستان،بر ضرورت رسیدگی به مسائل مالیاتی و امنیتی آنها تأکید کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند با ترفندهای گوناگون مشارکت عمومی را در انتخابات پایین جلوه دهند و مردم را ناامید و دل‌سرد کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه آحاد مردم تقویت حفظ روحیه امید در کشور است، آنچه مسلم است با اتحاد و همدلی بر همه دشمنان پیروز خواهیم شد و در مسائل مختلف، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است.

رئیس شورای تأمین شهرستان در ادامه همکاری، ارتباط مداوم و همدلی میان پلیس و اتحادیه‌های مختلف صنفی به‌ویژه طلافروشان را مهم‌ترین راه برای جلوگیری از بروز خسارت مالی برشمرد و گفت: با وجود کمبود امکانات و تنگناهای مالی و نیروی انسانی، تمام تلاش خود را برای ارتقای امنیت صنف طلافروشان به‌کار خواهیم گرفت.

فرماندار اردکان در ادامه مسائل مالیاتی را از جمله مشکلات این صنف برشمرد و با اشاره به برگزاری جلساتی با مدیرکل امور مالیاتی استان بیان داشت: دولت، مسائل و مشکلات اصناف گوناگون را رصد کرده و اقداماتی برای رفع آن‌ها انجام خواهد داد.

حوزه انتخابیه اردکان یک نماینده در مجلس دارد، در این حوزه صلاحیت هفت نفر تایید شد و در این حوزه ۱۲ نفر ثبت نام کرده بود ند که برخی داوطلبان قبل از بررسی صلاحیت ها انصراف دادند و صلاحیت برخی ها نیز احراز نشد و یا رد صلاحیت شدند.

مجلس شورای اسلامی ۲۹۰ نماینده دارد که چهار نفر این تعداد مربوط به استان یزد هستند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار