سراهای مهربانی، پذیرای دریافت کمک‌های خیرین و شهروندان است

شیراز (پانا) - مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌‌ساز شیراز از اهدای 200هزار قلم کالا از قبیل لوازم منزل، پوشاک، کتاب، دارو، مواد غذایی و اسباب بازی توسط مردم فهیم شیراز به سراهای مهربانی در یک سال اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سراهای مهربانی، پذیرای دریافت کمک‌های خیرین و شهروندان است

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، سید عبدالرضا دستغیب در بازدید از سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز با بیان اینکه در سراهای فرهنگ مهربانی فضای معنوی و با آرامشی حاکم است گفت: شهروندان شیرازی می‌توانند با حضور خود در این مکان‌ها آرامش را هدیه بگیرند .

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز افزود: کار خیر با طینت انسان‌ها سازگار است .

او ادامه داد: در یک سال اخیر 200هزار قلم کالا از قبیل لوازم منزل ، پوشاک، کتاب ، دارو ، مواد غذایی و اسباب بازی توسط مردم فهیم شیراز به سراهای مهربانی اهدا شده است .

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز افزود: اقلامی که توسط مردم به سراهای مهربانی اهدا می‌شود با نظارت لازم به منظور کمک به نیازمندان به خیریه‌ها تحویل داده می‌شود .

به گفته‌ی او کتاب ها به کتابخانه عمومی و مساجد ، داروها توسط پزشک مربوطه بعد از برسی آن تعدادی که تاریخ گذشته امحا و مابقی داروها که مورد استفاده است به درمانگاه‌های خیریه اهدا می‌شود .

دستغیب با بیان اینکه همیاران مهربان سرای فرهنگ مهربانی شماره یک شیراز20 نفر هستند، گفت: همیاران از اقشار مختلف جامعه هستند که به صورت داوطلب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فعالیت دارند .

شهردار منطقه یک و عضو هیات امنا سرای فرهنگ مهربانی شماره یک نیز در این بازدید با اشاره به اینکه از کار نیک باید یاد کرد گفت: مردم باید سراها را بیشتر بشناسند و از این مکان معنوی استقبال و دیدار کنند .

او با اشاره به اینکه سراهای فرهنگ مهربانی جدا از مکان مذهبی نیست گفت : خدمت به مردم نیازمند مکمل عبادت است .

محمودرضا مهرجهانیان در راستای اهداف والای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز آمادگی و همکاری خود را صمیمانه اعلام کرد و در پایان نشان مهربانی به شهردار منطقه اهدا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار