ضرورت ارائه خدمات فنی و مهندسی به بیرون از مرزها باهم افزایی توان سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات

تهران (پانا) - رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن تاکید کرد عدم وجود مصوبات و زیرساختهای لازم جهت رشد شرکتهای خدمات فنی و مهندسی جهت همگامی با روند تغییر، برنامه‌ریزی لازم و پیگیری مکرر را از کلیه سازمان ها و نهادهای دولتی می‌طلبد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ارائه خدمات فنی و مهندسی به بیرون از مرزها باهم افزایی توان سندیکا و اتحادیه صنعت مخابرات

فریبرز نژاد‌دادگر گفت: خروج شرکتهای خارجی و جایگزینی شرکتهای خدمات فنی و مهندسی در ارائه خدمات و لزوم حمایت برنامه ریزی شده بلند مدت برای استمرار و کمک به رشد این گروه از شرکتهای حوزه سندیکا باید از طریق هیات مدیره ای قوی و دارای تواناییهای حداکثری، محور حمایت و توسعه شرکتهای عضو خود باشد.

مدیرعامل اسبق تالیا با اشاره به برنامه‌های اجرایی خود برای حضور در هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران گفت: ارائه پیشنهاد به مبادی ذیربط جهت تدوین معیارهای ارزیابی خدمات فنی و مهندسی، پیگیری تا تصویب و ابلاغ آئین نامه های مربوطه و تلاش در راستای تدوین آئین نامه کامل اجرایی استفاده از قانون مالکیت فکری از جمله فاکتورهای مورد توجه است.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای شروع ارائه ضمانت نامه ریالی برای سهولت ارتباط با کارفرمایان اظهار کرد: باید در راستای هم افزایی توان سندیکا و اتحادیه در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی در بیرون از مرزهای کشور، ارائه تواناییهای اعضاء به کارفرمایان و تلاش برای تغییر مدل برگزاری مناقصات بدون لحاظ کردن توان شرکتهای داخلی اقدامات لازم صورت گیرد.

دادگر ، بر برنامه‌ریزی جهت حل مشکل رقابت بخش دولتی و شبه دولتی با بخش خصوصی در پروژه‌های کلان تاکید کرد.

وی همچنین بیان کرد: پیگیری جهت تقویت ظرفیت و اثرگذاری سندیکا در تصمیم گیری های مرتبط با بخش مخابرات و فناوری اطلاعات دردولت، مجلس و قوه قضائیه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان موج آینده فرافن با اشاره به انتخابات اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، تغییر در ترکیب اعضای هیات مدیره سندیکا را اجتناب ناپذیردانسته و بر حضور اعضای فعال و دارای پیشینه قبلی و فعلی در حوزه خدمات فنی و مهندسی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار