بهروز بقایی: خودم را برای سینما لوس کردم

تهران (پانا) - بهروز بقایی شامگاه گذشته مهمان برنامه پشت صحنه رادیو بودو درباره برخی حواشی عدم حضورش در سینما و .... توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بهروز بقایی: خودم را برای سینما لوس کردم

بهروز بقایی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس پیشکسوت شب گذشته در گفتگو با برنامه پشت‌صحنه درباره اینکه پیشتر گفته بود فراموش شده است، عنوان کرد: با پیشنهادهایی که می‌شود، به آدم بر می‌خورد که این چه رفتار و چه کاری است. اما واقعیت این است که یک مقداری خودم را برای سینمای ایران لوس کردم.
وی ادامه داد: طبیعتا آدم فکر می‌کند در همین چرخه می‌ماند، غروب نخواهد داشت و ادامه می‌دهد. اما در واقع آدم یک جاهایی خسته می‌شود، نیاز به توجه دارد و خودش را لوس می کند که این هم جزیی از دنیای ما است.
بقایی در بخش دیگری از گفتگو با رادیو تهران اظهار کرد: توقع من از زندگی یک گوشه و یک جای خلوت است که پروانه ها دور آدم بچرخند، آدم با آرامش فکر کرده و در ضمن کارش را انجام دهد. این روزها من بیمه هستم و از امکانات خانه سینما و موسسه هنرمندان پیشکسوت استفاده می‌کنم.
وی بیان کرد: جوانان این روزها مشغول دنیای خودشان هستند و اعتراضی هم به آنها نیست. آن‌ها باید دوره جوانی‌شان را بگذرانند. اما آدم گاهی حواسش نیست که پیر هم خواهد شد. زمان برای آن‌ها است که چگونه آن را صرف کنند و چگونه بگذرانند.
این هنرمند پیشکسوت در بخش دیگری گفت: همین که مسئولان سرجایشان باشند و وظایف محوله را به بهترین نحو انجام دهند، برای ما بهترین پاسخ و جواب است.
«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته در‌میان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران می‌رود. علاقمندان می‌توانند این برنامه را، این هفته تا چهارشنبه، هر شب ساعت ۲۱ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز به مدت یک ساعت بشنوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار