تردد در محورهای مواصلاتی نقده با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

ارومیه (پانا) - رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نقده گفت: بر اثر بارش شدید و بی‌سابقه برف و کاهش دمای هوا تردد در محورهای شهری و روستایی شهرستان نقده فقط با زنجیرچرخ ممکن است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تردد در محورهای مواصلاتی نقده با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

علیرضا اکبری‌پور افزود: راهداران در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند اما بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در محورهای نقده به سمت اشنویه، ارومیه - مهاباد حوزه زیر نظر نقده، سه راهی حیدرآباد به سمت سه راهی محمدیار، محور نقده به پیرانشهر به علت لغزندگی شدید جاده و برف و کولاک بی‌سابقه، رانندگان باید از زنجیرچرخ, لوازم ایمنی و امدادی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با شدت گرفتن بارش برف در استان، عوامل راهداری این شهرستان در تمامی مسیرهای بین‌شهری با بیش از 10 دستگاه خودرو امدادی و 2 دستگاه لودر در حال برف‌روبی و آماده‌باش هستند.

اکبری‌پور ادامه داد: مسافرانی که قصد سفر به شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی را دارند می‌توانند با شماره‌گیری 141 «سامانه اطلاعات مرکز مدیریت» از آخرین وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

به علت شدت بارش برف و کولاک به همه رانندگان به‌طور جدی توصیه می‌شود بدون داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیرچرخ، لباس گرم و خوراک در محورهای مواصلاتی و روستایی نقده، مهاباد و اشنویه تردد نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار