مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز مهمترین هدف برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز مهمترین هدف برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است.

کد مطلب: ۱۰۰۶۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز مهمترین هدف برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر است

جلسه کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن تاکید بر اهمیت انتقال ارزشها و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان و نسل های آینده گفت : امنیتی که امروز در جامعه از آن بهره مندیم حاصل رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و وظیفه ماست تا با گرامیداشت مناسبت ها و ایام الله و با اجرای برنامه های هدفمند و پر محتوا ، جوانان و نوجوانانمان را با اهداف و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم تا آینده نظام اسلامی را بیمه نمیاییم.

عباس سعیدی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و مراسم تشییع پرشکوه این شهید بزرگوار افزود : حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی یکبار دیگر وفاداری و پایبندی مردم ایران به انقلاب اسلامی را به همه جهانیان و مخصوصا استکبار جهانی به نمایش گذاشت..

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام و جان باختن جمعی از هموطنانمان در حوادث اخیر گفت : برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با 3 رویکرد شهادت سردار سلیمانی ، لاله های روشن و گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

محمد اکرامی فر مهمترین برنامه های پیش بینی شده این کارگروه را اجرای مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به کشور، اجرای سرود ملی با حضور هزار و357 دانش آموز ، برپایی نمایشگاه ها با محتوای انقلاب ، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی بین دانش آموزان و معلمان، همایش بزرگ یاوران انقلاب، غبار روبی گلزار شهدا ودیدار با خانواده شهدای فرهنگی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار