رانندگان از سفرهای غیرضروری به لرستان خودداری کنند

خرم‌آباد (پانا)رییس پلیس راه لرستان گفت: بارش برف در محورهای ارتباطی لرستان موجب لغزنده بودن جاده‌ها شده بنابراین رانندگان از سفرهای غیرضروری به استان خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان از سفرهای غیرضروری به لرستان خودداری کنند

سرهنگ مصطفی دالوند افزود: تردد در مسیرهای ارتباطی لرستان برقرار است اما به دلیل کاهش دید افقی رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی داشتن تجهیزات گرمایشی را از الزامات سفر دانست و ادامه داد: نیروهای پلیس راه مستقر در جاده های لرستان باحضور خود ضامن سفر ایمن برای هموطنان خواهند بود لذا انتظار می رود رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

تردد در جاده های لرستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در حالی که بارش شدید برف را در تعدادی از محورهای استان شاهد هستیم تردد وسایل نقلیه روان است و همکاران راهدار در سراسر استان مشغول خدمت رسانی هستند.

عباس شرفی افزود: با توجه به لغزندگی جاده ها از مردم انتظار می رود از ترددهای غیرضروری پرهیز و درصورت سفر حتما تجهیزات ایمنی بخصوص زنجیرچرخ و همچنین لباس گرم و پتو همراه داشته باشند.

وی بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و ادامه داد: در گردنه های زاغه، رازان، هیراب، چمن سلطان، خمه، ایواندر، گاماسیاب، گشور، بلوران، سرنمک همچنین محورهای دورود-ازنا، ازنا-شازند شاهد بارش برف هستیم.

سامانه بارشی در لرستان تا دوشنبه ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: از صبح شنبه سامانه بارشی به جو استان وارد می‌شود و تا روز دوشنبه ادامه دارد.

بهروز مرداپور اظهار داشت: بارش باران و برف، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه‌ای و احتمال تگرگ را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار