ارائه آموزش‌های مهارتی، اولویت دانشگاه علمی- کاربردی است

یزد(پانا)- رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی کشور گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی بالا بر حسب نیاز و مطالبه متقاضیان جزو اهداف اصلی و اولویت این دانشگاه در سطح کلان است .

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه آموزش‌های مهارتی، اولویت دانشگاه علمی- کاربردی است

به گزارش ایرنا محمدحسین امید در جمع در روسای این دانشگاه در یزد افزود: انتظار ما از مراکز موجود، برنامه‌ریزی بلند مدت برای شناسایی نیاز بازار کار و توسعه رشته‌های خود در این زمینه همراه با بکارگیری مدرسان با سطح بالاست.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجری تصمیم دولت در زمینه واگذاری و انحلال مراکزوابسته به دستگاه‌های دولتی، کار را شروع کردیم هرچند اتفاقات و مشکلات متعددی را پیش رو داشتیم .

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی یزد، این مسوول اظهار داشت: باید همچنان ارتباط خود را با بخش دولتی که می‌تواند در زمینه اجرای تک‌درس یا تک پودمان فعالیت داشته باشند حفظ کنیم.

امید اظهار داشت: هم‌اکنون ۸۰۰ تک‌درس و تک پودمان مصوب داریم که با توجه به توافقاتی که با نیروهای مسلح صورت گرفته اولین دوره تک پومان در بهمن‌ماه جاری برای سربازان برگزار خواهد شد

وی با اشاره به اینکه مراکز باید از نگاه سنتی به رشته های موجود فاصله بگیرند گفت: مراکزی که وابسته به نهادهای عمومی هستند به راحتی می‌توانند با یک نگاه بلند مدت و استفاده از فضا و محیط کار واقعی که در اختیار دارند به سرعت پیشرفت کنند .

رییس دانشگاه علمی کابردی کشور خاطر نشان کرد: این قول را می‌دهیم که هیچ مرکز دیگری در کنار شما و با رشته‌های موجود تاسیس نخواهد شد مگر اینکه مراکز به بالاترین سطح دانشجو برسد.

امید در خصوص دغدغه مراکز نسبت به شهریه دانشجویان شاهد گفت: توافقات بسیار خوبی در این زمینه با بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته که بزودی مشکل مطالبات حل خواهد شد.

در پایان این جلسه از روسای مراکز با سابقه استان یزد و همچنین روسای مراکز منحل و واگذار شده با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

۲۵۰ هزار دانشجو در ۶۰۰ دانشگاه علمی‌کاربردی کشور تحصیل می‌کنند.

هم‌اکنون افزون بر هشت هزار دانشجو در ۱۵۰رشته تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی در ۲۳ مرکز فعال دانشگاه علمی کاربردی یزد مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار