هیئت مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی اردکان معرفی شد

یزد(پانا)- اعضای جدید هیآت مدیره انجمن هنرهای نمایشی اردکان طی انتخابات گروه‌های ثبت شده تئاتر شهرستان اردکان مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
هیئت مدیره جدید انجمن هنرهای نمایشی اردکان معرفی شد

به گزارش ایسنا/یزد «سید حسین میرحسینی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، افزود: این انتخابات در روز جمعه ۲۷ دی با حضور «محمدرضا زبرجدی» کارشناس هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «احمد ندافی» رئیس انجمن تئاتر استان و «علی جاور» عضو هیات مدیره تئاتر استان برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری اعضای گروه‌های ثبت شده تئاتر شهرستان اردکان در این انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات اعضای جدید هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی اردکان در تالار فرهنگ برگزار شد که در این انتخابات از میان ۳۰ رای مأخوذه به ترتیب «حسین فتوحی» ۲۸ رای، «میلاد قانعی» ۲۴ رای و «حسین مروتی» ۱۵ رای را کسب کردند.

رئیس اداره وفرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان در پایان اظهار کرد: به این ترتیب حسین فتوحی، میلاد قانعی و حسین مروتی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی اردکان انتخاب شدند که امیدواریم زمینه فعالیت هنرمندان این حوزه را بیش از پیش پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار