آماده همکاری همه‌جانبه در کمک به سیل‌زدگان هستیم

یزد(پانا)- فرماندار اردکان بر لزوم امدادرسانی هر چه بیش‌تر به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد و از آمادگی همه جانبه این شهرستان برای کمک به سیلزدگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آماده همکاری همه‌جانبه در کمک به سیل‌زدگان هستیم

به گزارش ایرنا بهروز شهابی زاد روز شنبه در دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، آموزش و بازآموزی را یکی از ارکان مهم در حوزه امدادرسانی برشمرد و با ابراز خرسندی از به‌روزرسانی توان علمی و اجرایی امدادگران هلال‌احمر افزود: با تمام قوا برای کمک به هم‌وطنان‌مان آماده همکاری هستیم.

وی با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهرستان اردکان، توجّه خاص جمعیت هلال‌احمر را خواستار شد و بیان داشت: در زمینه تجهیزات و تأمین نیروی انسانی لازم است تجدیدنظر صورت گیرد.

شهابی‌زاد، مجتمع شهید صحرایی و نیز ساختمان قدیمی سازمان جوانان هلال‌احمر را از پروژه‌های معطل‌مانده در اردکان دانست و خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر آن‌ها شد.

در این نشست در مورد مسائل و مشکلات هلال‌احمر اردکان بحث و تبادل‌نظر شد.

جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با داشتن سه پایگاه امداد جاده ای مستقر در محورهای مواصلاتی نسبت به پوشش حوادث اقدام می کند و از این حیث بیشترین تعداد پایگاه در بین شهرستان های استان یزد را داراست .

جمعیت هلال احمر در زمان های عادی نسبت به آموزش افراد در جامعه اقدام می کند و در زمان حوادث به ویژه حوادث طبیعی تلاش می کند کمترین آسیب به افراد برسد .

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار