صدور ۳۶۵۸ فقره گواهینامه تربیت کادر متخصص قرآن در یزد

یزد(پانا)- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از زمان شروع دوره‌های تربیت کادر متخصص تاکنون ۳۶۵۸ فقره گواهینامه در رشته‌های مختلف صادر و به منتخبان دوره اعطا شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
صدور ۳۶۵۸ فقره گواهینامه تربیت کادر متخصص قرآن در یزد

به گزارش ایسنا/یزد حجت‌الاسلام «علی‌محمد رضائی» با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص در این استان اظهار کرد: این دوره‌ها در جهت تامین نیروی متخصص برای تدریس در دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: دوره‌ها در راستای اجرای سند راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم با موضوع توسعه کمی و کیفی آموزش‌های قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به رشته‌های آموزشی این طرح بیان کرد: در این طرح‌ تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، پیش دبستانی، تجوید، مفاهیم، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم، تربیت داور و همچنین ممتحنین آزمون‌های شفاهی مورد نیاز استان انجام شده است.

رضایی تصریح کرد: از زمان شروع این طرح ۳۶۵۸ فقره گواهینامه در رشته‌های مختلف صادر و به منتخبان دوره اعطا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره تربیت معلم «سبک زندگی قرآنی» در این استان، آشنایی با کلیات و مبانی سبک زندگی قرآنی، آشنایی با شاخصه‌ها، مصادیق و فرآیند ارتباطات انسانی در سبک زندگی، آموزش، ترغیب و ترویج ابعاد سبک زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت (ع) را از اهداف این دوره اعلام کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد،‌خاطرنشان کرد: این دوره با حضور اساتید سازمان دارالقرآن الکریم در بهمن ماه سال جاری به میزبانی این اداره برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار