کسب رتبه اول شوراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از کسب رتبه اول این اداره کل دراستیفای حقوق مادی آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت شوراها در بین استانهای کشور خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول شوراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

همایش ملی گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش صبح امروز بیست و هشتم دی نود و هشت با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین استانی در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

در جریان این برنامه از شورای آموزش و پرورش اداره کل شهرستانهای استان تهران و تیم پرتلاش مجموعه که با هدایت استاندار تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران موفق به کسب رتبه اول در بین استانهای کشور شدند،توسط معاون اول رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش تجلیل بعمل آمد .

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار کرد: کسب رتبه اول شوراهای آموزش و پرورش مرهون تلاش مجموعه همکاران صدیق و فرهیخته استان می‌باشد.

او در ادامه افزود: در صورتی که از ظرفیت قانون شورای آموزش و پرورش در استانها به خوبی استفاده شود، علاوه بر حل برخی از مشکلات جدی این وزارتخانه، مشارکت اعضای مؤثر این شورا باعث خواهد شد تا توان مدیران منطقه ای و استانی برای تأمین اهداف فرهنگی تمام دستگاهها افزایش یابد .

صیدلو خاطر نشان کرد: با نگاه به ترکیب اعضای شورای آموزش و پرورش درخواهیم یافت ، مسئله آموزش و پرورش از نگاه قانونگذار، مسئله ای فراتر از این وزارتخانه است .

او بیان کرد: داشتن مدرسه با کیفیت، داشتن جامعه ای عاری از بسیاری از آسیب های اجتماعی فردا را تضمین خواهد نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار