تقدیر از مدارس مروج سلامت 5 ستاره شهرستان آبادان

آبادان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: طی مراسمی از مدارس مروج سلامت شهرستان آبادان تجلیل و قدر دانی شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

مراسم تجلیل از مدارس مروج 5 ستاره با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان، ریاست، معاون مرکز بهداشت و با همکاری واحد بهداشت سلامت نوجوانان، جوانان مدارس مرکز بهداشت شهرستان آبادان در سالن اجتماعات درمانگاه 5 مهر این شهرستان برگزار شد.

حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان درباره برنامه "مدارس مروج سلامت" گفت: مدرسه مروج سلامت، نظامی برای ارتقاء دانش‌آموزان است و از سال ۸۹ در کشور با مشارکت فعالانه اولیای مدارس، اولیای دانش آموزان و دانش‌آموزان در حال اجراست.

او در ادامه توضیح داد: شهرستان آبادان دارای 61 مدرسه مروج سلامت است که از این تعداد 22 مدرسه دارای نشان 5 ستاره می باشند که در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مدیران مدارس مروج سلامت 5 ستاره ، مربیان بهداشت این مدارس تجلیل شد.

رمضانی تاکید کرد: نقش مروجین و مراقبین سلامت در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در جهت داشتن جامعه ای سالم و بانشاط در آینده قابل تقدیر است.

گفتنی است اجرای شاهنامه خوانی، سرود ناشنوایان مدرسه استثنایی شمیم، تک نوازی موسیقی سنتی، شعرخوانی، استندآپ کمدی از برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار