رئیس آموزش و پرورش پاکدشت :گزینش به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی به مرحله بلوغ رسیده است

پاکدشت(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل هسته های گزینش از گزینشگربرتر منطقه تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پاکدشت :گزینش به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی به مرحله بلوغ رسیده است

محمد سیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در سخنانی اظهار کرد: امروز گزینش به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی به مرحله بلوغ رسیده و در چهلمین سال تشکیل این نهاد شاهد ارائه خدمات و نقش موثر آن در تحقق اهداف نظام اسلامی هستیم.

او در ادامه با اشاره به ورود نسل جوان به بدنه دستگاه‌های اجرایی کشور افزود: نحوه رفتار رهبر معظم انقلاب با جوانان بهترین الگو برای مدیران کشور می‌باشدو شایسته است با انتخاب افراد صالح و سالم زمینه‌های عملی شدن توسعه کشور بیش از پیش فراهم شود.

او بیان کرد:پیامبر اسلام(ص) فلسفه بعثت را تکمیل مکارم اخلاقی در بین جامعه بشری دانست و گزینشگران باید با تاسی از آموزه‌های اسلام به مسئله اخلاق بیش از پیش توجه کنند.

سیلسپور آموزش مستمر گزینشگران را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد:بنا به تاکید امام راحل گزینشگران نباید انسانهایی تنگ نظر و تندخو، مسامحه کار و سهل انگارباشند و باید برای بهره‌مندی نظام و سازمان مورد نظر علاوه بر رعایت حق الناس با تحقیق مناسب و وسعت نظر عمل کند باید با دقت عمل از بروز اجحاف در حق مردم جلوگیری کرد.

در مراسم تجلیل از گزینشگران برتر مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران که در مجتمع آموزشی حکمت نبوی ناحیه دو شهری ری با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد از مراد مظفری کارشناس مسئول هسته گزینش اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت به عنوان یکی از گزینشگران برتر شهرستانهای استان تهران تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار