افتتاح مرکز یادگیری محلی فروغ دانش روستای" برآب" داراب

داراب (پانا) - محمد باغکار معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش داراب هدف از تاسیس مراکز یادگیری محلی را کمک به برنامه های توسعه پایدار در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز یادگیری محلی فروغ دانش روستای" برآب" داراب


عباس نجفی بخشدار مرکزی شهرستان داراب درافتتاح مرکز یادگیری محلی روستای برآب ضمن تشکر از تمامی عوامل دست اندرکار سوادآموزی و ابراز خرسندی از راه اندازی مرکز یادگیری محلی در این منطقه محروم آمادگی مجموعه بخشداری و دهیاران و شوراهای اسلامی را در راستای توسعه اهداف مرکز اعلام کرد و اظهار داشت: مراکز یادگیری محلی می‌تواند نقش و رسالت مهمی در رسیدن به اهداف توسعه و ارتقا سطح آگاهی‌ها و توانمندسازی داشته باشند.
محمد باغکار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش داراب با بیان اینکه در اینگونه مراکز مخاطبین علاوه بر آموزش سواد پایه، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، حقوق شهروندی و مهارت های اجتماعی و شغلی در جهت توانمندسازی با استفاده از امکانات موجود و مشارکت سایر دستگاه‌ها فرا می‌گیرند هدف از تاسیس اینگونه مراکز را کمک به برنامه‌های توسعه پایدار در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی عنوان کرد.
ناصر حقیقی رئیس اداره سوادآموزی داراب راه‌اندازی مراکز یادگیری را در راستای تحقق شعار آموزش برای همه بمنظور کاربردی کردن آموزش بزرگسالان و ترویج یادگیری مادام‌العمر عنوان کرد و اظهار کرد: حضور مخاطبین در این گونه مراکز فرصت مناسبی خواهد بود تا آنها بتوانند با توجه به نیازهای زندگی خود از برنامه‌های متنوع آموزشی استفاده نمایند.
زهرا عابدی مدیر مرکز یادگیری محلی "فروغ دانش برآب" گزارشی از فعالیت‌های در حال اجرا مرکز و برنامه‌های پیش رو مطالبی بیان داشت و خواستار مساعدت و مشارکت مسؤلین در اجرای هر چه بهتر فعالیت های مرکز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار