جلسه معاونین پژوهش اداره کل درمنطقه ٣

تهران (پانا) - جلسه معاونین پژوهش اداره کل در سالن برهان منطقه ٣ با حضور حدادی، معاون پژوهش،برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  معاونین پژوهش اداره کل درمنطقه ٣

به گزارش کارشناسی روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، جلسه ی معاونین پژوهش مناطق آموزش وپرورش شهرتهران با حضور ابوالفضل حدادی،معاون پژوهش،برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی اداره کل، پری سیما سادات ماجدی، ریاست منطقه و معاونین پژوهشی و پشتیبانی مناطق 19گانه شهرتهران به میزبانی آموزش و پرورش منطقه 3 در سالن برهان این منطقه برگزار گردید.

در ابتدا ماجدی ضمن خیرمقدم به معاونین مناطق توجه به پژوهش را در بهبود عملکرد مدارس، امری مهم و تاثیرگذار ذکر کرد.

وی در ادامه افزود: در منطقه، با اجرای دستورالعمل مدارس پژوهش محور و ارتقاء فرهنگ پژوهش و مطالعه در تلاش هستیم کیفیت پرورش و آموزش را براساس سندتحول بنیادین در مدارس بهبود بخشیم.

سپس حدادی ضمن تاکید و توجه به امر پژوهش به ویژه اقدام پژوهی ، درس پژوهی ، محتوای الکترونیکی و پژوهش های دانش آموزی در طول سال تحصیلی به جمع بندی فعالیت های پژوهشی در هفته ی پژوهش اشاره نمودند. وی گفت: اهمیت بخشی به این امر مهم را از همه مناطق انتظار دارند.

حدادی به توانمندسازی نیروی انسانی به خصوص نیروهای جدیدالاستخدام در رابطه با سند تحول بنیادین،چرخش های تحول آفرین و سایر عناوین آموزشی، پرورشی و پژوهشی و تاثیرآن در بهبود کیفیت پرورش و آموزش دانش آموزان اشاره کرده و در پایان ازمعاونین پژوهش خواست برگزاری جلسات آموزشی ویژه ی عوامل اجرائی صندوق های انتخابات مجلس شورای اسلامی را در دستورکار خود قرار دهند.

گفتنی است در این جلسه که روسای ادارات تحقیقات ، محتوای آموزشی ، فن آوری ، طرح و برنامه و آموزش نیروی انسانی اداره کل و جمعی أز کارشناس مسئولان آموزش نیروی انسانی مناطق حضور داشتند موارد زیر مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

- اجرای بیست و سومین دوره ی اقدام پژوهی

- نهمین جشنواره ی تولید محتوای الکترونیکی

- هوشمندسازی مدارس

- ساماندهی کلاس ونیروی انسانی سال تحصیلی 1٤٠٠-1399

- توانمندسازی نیروی انسانی و برگزاری جلسات ودوره های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی

- توجه و اهمیت بخشی به انجمن های علمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار