امام جمعه اسلامشهر:دهه مبارک فجرنقطه عطف انقلاب اسلامی است

اسلامشهر(پانا) - اولین جلسه ستاددهه فجر انقلاب اسلامی با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و با حضور امام جمعه،فرماندار و نمایندگان ارگانها و ادارات و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:دهه مبارک فجرنقطه عطف انقلاب اسلامی است

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر درسخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به جان باختگان سانحه هوایی اظهار کرد:دوران پربرکت زندگی وشهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش درسهای عبرت آموزی برای همه ما دربر داشت.

او در ادامه بیان کرد: چهل و یک سال از پیروزی نظام و استقلال میهن اسلامی گذشت و هرسال بر عظمت جمهوری اسلامی افزوده شده و همه اینها به برکت خون مطهر شهدا می‌باشد و ما اکنون دربرابر این نعمت الهی قرار داریم و ازآزمونهای سختی که دشمنان برما تحمیل کردند،نیز سرافراز بیرون آمدیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر اذعان کرد:دهه فجر سال نود وهشت شرایط متفاوت‌تری با سالهای پیش دارد و اجرای برنامه‌ها خارج از اینکه صرفا"مسئولیتی بر عهده ماگذاشته شده ،نبایدبرگزار شود و فعالیتهای ما دلی باشد.

سپس حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیانی او را از مصادیق بارز نفس مطمئنه و تسلیم محض در برابرخداوند متعال به مانند حضرت سیدالشهدا(ع) که درآخرین آیه سوره فجر آمده، دانست .

او در ادامه با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان تأکید کرد:با توجه به آیات قرآن کریم که خداوند متعال می فرمایند،به یکدیگر نیکی کنید تا خداوند به شما توجه کند،حضور همه درکمک رسانی منطقه را مهم دانست،لیکن افزود،سیل سیستان و بلوچستان حادثه ای عظیم است و به مسئول امور مساجد در اسلامشهر توصیه نمود که در مساجد شهرستان نسبت به جمع آوری کمکهای مردمی اقدام کنند.

امام جمعه اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:در قرآن کریم آمده که روزهای بزرگ و سخت را به یاد بیاورید ودهه مبارک فجر نقطه عطف انقلاب اسلامی است که ملت شریف ایران با توکل به خداوند متعال ،آمریکا و سایر مستکبرین را از ایران اسلامی بیرون راندند و آزادی و استقلال را بدست آوردند و این موضوع پس از گذشت چهل سال و در گام دوم انقلاب بسیار مهم است.

درادامه پس ازارائه برنامه‌های نمایندگان ادارات وارگانهای شهرستان درارتباط با فجرنود وهشت،فدایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز درسخنانی تصریح کرد:روز شمار انقلاب اسلامی تعیین شده و کارگروه‌های دهه فجر طبق دستورالعمل مشترک فعالیت خود را در راستای هرچه باشکوهتر آغاز کردند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار