مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران : انتخاب معلمان شایسته و الگو ، لازمه نظام تعلیم تربیت اسلامی است

تهران(پانا)- همایش تقدیر از ازاعضاء و کارشناسان هسته گزینش مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به میزبانی مدرسه حکمت درآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران : انتخاب معلمان شایسته و الگو ، لازمه  نظام تعلیم تربیت اسلامی است

در این همایش محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی ضمن تقدیراز زحمات روستایی مدیر پیشین هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اظهار کرد: کشورهای دیگر، حتی ممالکی که به شکل آموزش و پرورش به صورت غیرمتمرکز قائلند، درخصوص جذب معلم برای تربیت انسان و شهروند به عنوان مهم‌ترین موضوع درحوزه حاکمیت، متناسب با نظام ارزشی خود عمل می‌کنند.

او در ادامه با تاکید بر گرایش تربیتی نظام آموزشی در کشور افزود: آموزش باید در بستر تربیت انجام بگیردو هدف و دیدگاه آموزش و پرورش از حضور معلم و دانش‌آموز در یک کلاس فقط انتقال اطلاعات نیست،بلکه هدف درک حضور معلم در کلاس به عنوان یک الگو و فردی که در نظام ارزشی ما به مراتبی از حیات طیبه رسیده که دانش آموزان او را به عنوان الگو ببینند و از او سرمشق بگیرند.

صیدلو کار گزینش را در انتخاب معلمین با توجه به محدودیت‌ها و بضاعت‌های آموزش و پرورش بسیار خطیر دانست و بیان کرد: انتخاب معلمان شایسته و الگو، لازمه نظام تعلیم تربیت اسلامی است و هدف گزینش نیز شایسته‌گزینی در بحث نیروی انسانی است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: شغل معلمی در کشور دارای چنان جذابیتی بشود که جمعیت بیشتری به انتخاب آن رغبت کنندو با گزینش از بین تعداد بیشتری از نیروها زمینه حضور معلمانی هر چه شایسته‌تر فراهم شود.

در این همایش محمد صیدلو مدیر کل و اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، احمد طاهرسلطانی مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام ناصری دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، سعیده سید مومن مدیر هسته گزینش استان تهران اعضا و کارشناسان هسته گزینش شهرستانهای استان تهران حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار