دست حاملان شیره آنغوزه در پوست گردو ماند

یزد(پانا)- فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم شیره آنغوزه غیر مجاز در این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دست حاملان شیره آنغوزه در پوست گردو ماند

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: ماموران نیروی انتظامی ایست و بازرسی شهرستان خاتم به همراه پرسنل پاسگاه ویژه منابع طبیعی در بازرسی از خودرو‌های عبور به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

سرهنگ مختومی افزود: در بازرسی از این خودرو بیش از ۲۵۰ کیلوگرم شیره آنغوزه غیرمجاز کشف و مطابق با ماده ۴۸ و تبصره ۷ ماده ۳ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت استان، به صورت ۲۴ ساعته اراضی ملی را رصد می‌کنند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار