آیین گرامیداشت سردار سلیمانی و شهید سقوط هواپیمای اوکراین در بهاباد برگزارشد

یزد(پانا) - آیین گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان در مهدیه بنستان شهرستان بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت سردار سلیمانی و شهید سقوط هواپیمای اوکراین در بهاباد برگزارشد

به گزارش ایرنا امام جمعه بهاباد در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این سردار شهید تنها قهرمان ملی ایرانیان نیست بلکه به جهان اسلام و مستضفان جهان تعلق دارد،اظهار داشت: هدف او نابودی داعش و سایر گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی بود و به عنوان یک سرباز فداکار و فرماندهی دلسوز این هدف را محقق ساخت.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه اگر مجاهدت‌های این شهید عزیز نبود، امروز تروریست های خونخوار و عوامل آمریکا سراسر خاورمیانه را به خاک و خون کشیده بودند، افزود : تشییع جنازه سردار سلیمانی نشان داد که مورد احترام مردم بوده و تاریخ نام و یاد او را فراموش نمی‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه سردار سلیمانی امیدوار به شهادت بود و یادآورشد: ملت بزرگ ایران تجلیل شایسته‌ای از این سردار فداکار اسلام کردند و به دنیا نشان دادند که راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

قرائت دعای ندبه توسط حاج مهدی منصوری و مداحی در وصف سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

روز گذشته پیکر دانشجوی شهید امیرحسین قربانی که در سقوط هواپیمای تهران - کی یف جان خود را از دست داده بود، با حضور آحاد مردم در شهرهای تفت و بهاباد تشییع و در بهاباد به خاک سپرده شد.

مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار