جمع‎‎آوری آراء ابرکوهی‌ها در ۴۷ شعبه شهری و روستایی

یزد(پانا)- شهرستان ابرکوه در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق ۴۷ شعبه در شهرهای ابرکوه، مهردشت و روستاهای بخش مرکزی و بخش بهمن، آراء مردم را اخذ می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جمع‎‎آوری آراء ابرکوهی‌ها در ۴۷ شعبه شهری و روستایی

به گزارش ایسنا یزد نشست تعیین شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ابرکوه برگزار و طی آن ٣٠ شعبه برای شهر ابرکوه و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه برای بخش بهمن در نظر گرفته شد.

از مجموع ۴۷ شعبه تعیین شده ۸ شعبه در شهر ابرکوه، ۱۲ شعبه در روستاهای بخش مرکزی، ۸ شعبه در شهر مهردشت و ۹ شعبه نیز در روستاهای بخش بهمن مستقر خواهد شد.

«محمد کاظمی نسب» فرماندار ابرکوه در جلسه مذکور که با حضور اعضای هیئت اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان در شهرستان ابرکوه برگزار شد، اظهار کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات تمامی تلاش و فعالیت خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و مشارکت حداکثری مردم متمرکز خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با رویکرد قانون مداری و امانت‌داری وظایف شرعی و قانونی خود را در این مسئولیت خطیر به بهترین شکل انجام دهیم.

کاظمی نسب با اشاره به انتخابات پیش رو بر اصل بی‌طرفی تأکید کرد و گفت: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی باید به نحوی انتخاب شوند که تمام مردم به آن نقطه امکان دسترسی راحتی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار