امام جمعه موقت ورامین : نقش تروریستی آمریکا توسط دستگاه دیپلماسی و رسانه ها تبیین شود

ورامین(پانا) - نماز جمعه شهرستان ورامین به امامت امام جمعه موقت منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت ورامین : نقش تروریستی آمریکا توسط دستگاه دیپلماسی و رسانه ها تبیین شود

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهارکرد: شجاعت، جسارت و ایستادگی شهیدانی که مردانه در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادند مثال زدنی است و باید بدانیم که خون مطهر آنان هدر نرفت و شهادت آنان پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

او در ادامه افزود: بیست و ششم دی ماه سالروز فرار شاه معدوم است، آن روز تاریخی که چهل و یک سال از آن می‌گذرد بسیار روز مهمی بود، با فرار شاه رژیم طاغوت و اربابان آمریکایی او شکست و انقلاب سرعت بیشتری پیدا کرد و امروز باعث تعجب است که برخی سلطنت طلبان، گاهی در شبکه‌ای مزدور آمریکایی اظهار تمایل می‌کنند که به ایران بازگردند که البته اگر توبه کنند و حقوق پایمال شده ملت ایران را بپردازند می‌توانند به عنوان یک شهروند عادی در این کشور زندگی کنند اما اگر در فکر ریاست و تخت و تاج هستند باید بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به وقوع سیل سیستان و بلوچستان گفت: این سیل بسیاری از هموطنان را بی خانمان و داغدار کرده است و امروز نیازمند کمک همه مردم هستند لذا برای کمک به این عزیزان محموله‌هایی در حسینیه شهدای گمنام تهیه و جمع آوری شده که ارسال خواهد شد.

خطیب نمازجمعه ورامین بیان کرد: اتفاقاتی که در این چند هفته اخیر رخ داد رخدادهای مهمی بود که شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی و همراهانش یکی از این رخدادهای تاریخی بود که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان محسوب می‌شود.

اوبا اشاره به شخصیت فردی شهید سلیمانی گفت: تعهد، تقوا، ولایتمداری، جهاد و شهادت ایشان مثال زدنی است، چنانچه که سردار شهید هم اکنون به عنوان الگو برای همه جوانان و نوجوانان ترسیم می‌شود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه نقش دولت آمریکا در جنایت ترور سردار شهید سلیمانی بسیار مهم است، افزود: مسئولان دیپلماسی کشور، حقوقدانان و رسانه‌ها در این خصوص باید حق مطلب را ادا کنند و اینکه یک دولت مستکبر به خودش اجازه دهد در کشوری دیگر یک فرمانده نظامی عالی رتبه را که به دعوت آن دولت در آن کشور حاضر شده را این گونه ترور کند باید مورد بررسی قرار بگیرد که البته مایه ننگ آمریکا خواهد بود و لذا از رسانه‌ها می‌خواهم بر این بعد تروریست بودن آمریکای جنایتکار تاکید کنند تا بدانند که بیش از پیش نزد مردم ایران منفور شده اند و با تمام وجود فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به مراسم تشییع با شکوه سردار سلیمانی گفت: عظمتی که در تشییع این شهید رخ داد در تاریخ بی نظیر است، ۲۵ میلیون نفر شرکت کننده در تشییع ایشان در ایران و عراق رخدادی که ناظران جهانی خصوصاً سران آمریکا را به خشم در آورد.

خطیب جمعه موقت ورامین عنوان کرذ: کنار حماسه بزرگ مردم، حادثه سقوط هواپیما رخ داد که مایه تأثر شد البته درباره این حادثه کارشناسان و مراکز ذیربط در حال بررسی هستند، گرچه سردار سرافراز سپاه سردار حاجی زاده با کمال تواضع از ملت ایران و خانواده‌ها عذرخواهی کرد ولی به نظر می‌رسد باید برای قضاوت قطعی کمی صبر کرد و در این خصوص ما به خانواده‌های داغ دیده تسلیت می‌گوئیم و با آنان احساس همدردی داریم.

حجت الاسلام محمودی در خصوص حضور سفیر انگلیس در جمع معترضین گفت: اگرچه او کشور را ترک کرده ، اما از دستگاه دیپلماسی انتظار می‌رفت فردای آن روز سفیر انگلیس را از کشور اخراج کنند، لذا انگلیس و دولت‌های اروپایی باید بدانند ملت ایران و انقلاب اقتدار دارند و هرگز حریف ما نخواهند شد چرا که امام فرمود؛ اگر بخواهید در برابر ما بایستید ما در برابر تمام دنیا خواهیم ایستاد.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص انتخابات اسفند نود وهشت نیز گفت: هم اکنون احراز صلاحیت‌ها اعلام شده و تأیید نهایی مانده و امروز نیز اعلام می‌کنم که امام جمعه و در تأیید و یا رد صلاحیت نقشی ندارد لذا مراقب باشید که با تهمت و دروغ بار گناهان خود را سنگین نسازید.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار