برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدارنظام جمهوری اسلامی درشهرستان ورامین

ورامین(پانا) - مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی، برخی اقدامات ساختارشکنانه را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدارنظام جمهوری اسلامی درشهرستان ورامین

شرکت کنندگان در راهپیمایی شهرستان ورامین ضمن تجدید عهد دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، بر پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی وتداوم راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام تاکید کردند.

مسئولین، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم ولایت‌مدار شهرستان ورامین با پیمودن مسیر مصلی نماز جمعه تا گلزار شهدای سید فتح الله، ضمن همدردی با جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حمایت کردند.

راهپیمایان با شعارهایی از جمله،ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند،دانشجو بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است و پیروی از ولایت عامل قدرت ماست از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دفاع و شعارهای ساختارشکن ابراز شده در تجمعات روزهای اخیر را نیز محکوم کردند.

شرکت کنندگان در پایان تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر انگلیس، مرگ بر فتنه گر، راه نجات امت ولایت است ولایت و مرگ بر آمریکا قطعنامه راهپیمایی را نیزتأیید کردند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار