مدیر آموزش و پرورش مراغه :

ایجاد پویایی و نشاط در مدارس در گرو توجه به تشکل های دانش آموزی

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: اگر نگاه آموزش و پرورش برای تشکل های دانش آموزی بیشتر باشد ،پویایی و نشاط در مدارس و در بین دانش آموزان اتفاق خواهد افتاد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد پویایی و نشاط در مدارس در گرو توجه به تشکل های دانش آموزی

رضا آسیابیدر همایش توانمند سازی مربیان پیشتاز آموزش و پرورش مراغه گفت: یکی از اولویت های مهم و کاری این مجموعه ،توانمند سازی نیروی انسانی است.

وی افزود : در این راستا ،توانمند سازی مربیان و مسئولین تشکل های دانش آموزی در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزانی که در شان نظام حمهوری اسلامی هستند ،ضروریست.

وی یکی از اهمیت های توجه به تشکل های دانش آموزی را کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود : تربیت دانش آموز کمال یافته و ترویج کار گروهی و تیمی و اجتماعی در تشکل های دانش آموزی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه ثمره حضور دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی بیشتر بعد از دوران تحصیلی آن ها در مدارس نمایان می شود،افزود : با مختصر بررسی در مورد افراد موفق جامعه می توان به این نتیجه رسید که این افراد در دوران دانش آموزی عضو تشکل های دانش آموزی بوده اند.

معاون سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: یکی از اهداف توانمندسازی مربیان پیشتاز، رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.

مقداد علیزاده افزود : با استفاده از ظرفیت و توانمندی این نیروها، شور و نشاط در آموزش و پرورش افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار