عزم جدی آموزش و پرورش مراغه برای ارتقای بهداشت و ایمنی مدارس

مراغه (پانا)-معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از عزم جدی این مجموعه برای ارتقای وضع بهداشت و ایمنی مدارس در سالتحصیلی جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عزم جدی آموزش و پرورش مراغه برای ارتقای بهداشت و ایمنی مدارس

رضا آسیابی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مراغه گفت: مدرسه نه تنها محیطی برای آموزش ،رشد و تکوین شخصیت روحی و اجتماعی دانش آموزان به شمار می رود ،بلکه به عنوان پایگاهی مهم جهت تاثیرگذاری در خانواده و اجتماع نیز هست.

وی افزود : رسیدگی به وضعیت بهداشتی و ایمنی مدارس نه تنها موجب بهبود وضعیت سلامتی در سطح جامعه ،بلکه منجر به کاهش بیماری ها و گسترش روز افزون آن ها نیز می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا در سه ماه گذشته اکیپ هایی از کارشناسان این مجموعه در مدارس حضور و بازدید بعمل می آورند ،افزود : این بازدید ها با هدف قدرتمند سازی و افزایش سطح بهداشت و ایمنی مدارس و مصون سازی مدارس از آسیب های وارده از این حوزه به اجرا در می آید.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت اضافه کرد : از اول آبان ماه سال جاری تاکنون از 32 مدرسه این شهرستان بازدید هایی توسط 4اکیپ انجام گرفته که انتظار می رود این آمار تا آخر سال جاری به 65مدرسه برسد.

آسیابی ادامه داد: عملکرد بهداشتی مسئولین مدارس ،رعایت بهداشت توسط دانش آموزان ،بهداشت محیط مدرسه ،داشتن محیط سالم و بهداشتی ،وسایل کمک های اولیه ، بوفه ها و محل توزیع مواد غذایی مدارس وایمنی مدارس از جمله مولفه های این بازدید هاست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار