رئیس کارگروه آرد و نان استان یزد خبر داد

فعالیت 874 نانوایی یارانه‌ای و 461 واحد نیمه‌یارانه‌ای در استان یزد

یزد(پانا)- فرماندار یزد با بیان اینکه در استان یزد ما تعداد 874 نانوایی یارانه‌ای و تعداد 461 واحد نیمه‌یارانه‌ای داریم که در سامانه فعال هستند، اظهار داشت: سهمیه گندم یارانه‌ای ما 8670 تن، سهمیه گندم نیمه‌یارانه‌ای 3815 تن و سهم آرد واحدهای یارانه‌ای‌ 7590 و نیمه‌یارانه‌ای 2570 تن است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 874 نانوایی یارانه‌ای و 461 واحد نیمه‌یارانه‌ای در استان یزد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سیدمحمد رستگاری در نشست تنظیم بازار استان یزد که صبح امروز در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در استان یزد ما تعداد 874 نانوایی یارانه‌ای و تعداد 461 واحد نیمه‌یارانه‌ای داریم که در سامانه فعال هستند.

وی افزود: سهمیه گندم یارانه‌ای ما 8670 تن، سهمیه گندم نیمه‌یارانه‌ای 3815 تن و سهم آرد واحدهای یارانه‌ای‌ 7590 و نیمه‌یارانه‌ای 2570 تن است.ب

فرماندار یزد اظهار داشت: جلسات کارگروه آرد و نان با توجه به اهمیتی که دارد با حضور معاون استاندار برگزار شده و 12 جلسه داشتیم که تعداد مصوبات 199 مصوبه بوده که 186تای آن اجرایی شده است.

رستگاری خاطرنشان کرد: تهیه و تنظیم سند بهبود کیفیت نان توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و با همکاری اعضای کارگروه آرد و نان در دستور کارگروه قرار دارد.

وی با بیان اینکه خرید گندم با کیفیت مناسب برای کارخانه‌های آرد استان از جمله اقدامات کارگروه آرد و نان استان یزد است، بیان کرد: بازدیدهای دوره‌ای برای نمونه‌برداری از گندم و همچنین وضعیت آرد در سطح استان، توسط اعضای کارگروه انجام می‌شود.

رئیس کارگروه آرد و نان استان یزد یادآور شد: ترکیب گونی‌های آرد برای اینکه در نانوایی‌ها تشخیص داده شود بدین شکل است که آردهای یارانه‌ای گونی سفیدرنگ، نیمه‌یارانه‌ای گونی زردرنگ و آرد صنف و صنعت هم رنگ آبی دارند که کاملا مشخص هستند.

رستگاری عنوان کرد: برای افزایش بازرسی‌ها و نظارت از معتمدین محلات دعوت شده که احیانا گزارش تخلفات را به کارگروه آرد و نان می‌دهند و تلاش این است که از خود معتمدین برای نظارت بیشتر استفاده کنیم.

وی درباره اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی استان هم گفت: تعداد پرونده‌هایی که طی امسال وارد شده تا کنونی 150 مورد بوده است و 143 مورد هم پرونده محکومه که مبلغ محکومیت هم 985 میلیون ریال بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار