استانداریزد: از ظرفیت نرم‌افزار‌ها و استارت‌آپ‌ها برای تنظیم بازار استفاده شود

یزد(پانا)- استاندار یزد با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته از قیمت‌های اجناس در استان یزد گفت: ازظرفیت نرم‌افزار‌ها و استارت‌آپ‌ها برای تنظیم بازار استفاده شود.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استانداریزد: از ظرفیت نرم‌افزار‌ها و استارت‌آپ‌ها برای تنظیم بازار استفاده شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی طالبی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه شرایط همکاری و تعامل بسیار خوبی را بین مدیران و دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار یزد داریم و این ستاد از جمله جلسات بسیار منظمی است که در استان یزد برگزار می‌شود.

استاندار یزد گفت: ما همه تلاشمان را به کار می‌بندیم که تا حد امکان در حوزه تنظیم بازار شرایط را برای مردم خوب و تولید کنندگان عزیزمان در سطح استان و کشور ایده‌آل کنیم و امیدواریم که مجموعه شرایط کشور به گونه‌ای پیش برود که ما کمی از دغدغه‌های امروز مردم در حوزه معیشت و اقتصاد را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از افزایش بنزین ستاد کارگروه تنظیم بازار استان یزد تشکیل شد و پس از آن هم این جلسات به صورت هفتگی و مستمر اجرا شد و بعضا پیشنهادهایی از بخش غیردولتی و اصناف مطرح می‌شد.

استاندار یزد با بیان اینکه برخی از صنوف و بخش خصوصی استان یزد خودشان در کاهش قیمت‌ها پیش قدم می‌شدند گفت: واقعا این توجه بخش خصوصی و اصناف در تامین نیازهای اساسی مردم و کاهش و یا حفظ قیمت‌ها داشتند قابل تقدیر است.

طالبی به نظارت‌های صورت گرفته در زمینه جلوگیری از افزایش قیمت غیرقانونی اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های بسیار خوبی در حوزه رصد بازار در حال انجام است و تلاش می‌شود که مشکلی برای مردم در این حوزه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: بعضی مواقع دیده می‌شود استان‌هایی در کشور بر خلاف آنچه در ستاد تنظیم بازار کشور تصویب می‌شود، موارد و محدودیت‌های سلیقه‌ای به تصویب می‌رسانند که برای دیگر استان‌ها مشکل ساز می‌شود.

استاندار یزد افزود: از جمله این موارد مصوبه‌هایی است که در ارتباط با ممنوعیت خروج دام از برخی استان‌ها در کشور به تصویب می‌رسید و استان‌هایی از جمله یزد با مشکل در زمینه تامین آن مواجه می‌شدند.

طالبی بر ضرورت وجود توجه جدی به حوزه استارت‌آپ‌ها و ابزارهای نوین در تنظیم بازار تاکید کرد و افزود: به عنوان نمونه خوب استفاده شده این چنین ابزارهایی می‌توان به استفاده از نرم افزار مورد کاربرد در صنعت لاستیک یزد اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار