نخستین دوره آموزش بدنسازی قهرمانی در یزد برگزار شد

یزد(پانا ) - برای نخستین بار یک دوره آموزشی بدنسازی قهرمانی (Functional) با حضور ۱۰۰ نفر از مربیان رشته‌های مختلف ورزشی یزد به مدت یک روز در مرکز ورزش قهرمانی این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین دوره آموزش بدنسازی قهرمانی در یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا در این دوره که عصر پنجشنبه پایان یافت ، رییس مرکز سنجش و قابلیت‌های جسمانی آکادمی المپیک گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینات بدنسازی قهرمانی با رویکرد قهرمانی ،رمز موفقیت ورزشکاران است.

مرتضی بهرامی‌نژاد افزود: ظرفیت‌های خوبی در یزد برای توسعه و ارتقای این رشته مهم و موثر وجود دارد که باید مربیان از آن استفاده کنند.

وی در ادامه نسبت به آموزش این رشته در بعد قهرمانی و سابقه و اهداف آن به تفصیل به ارائه گزارش و تدریس پرداخت.

همچنین مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی جزو رویکرد اصلی این اداره‌کل است ،افزود: برای موفقیت باید مربیان در تمام رشته‌ها به دانش روز مجهز باشند.

ورزش بدنسازی قهرمانی رشته‌ای جدید در باشگاه‌هاست که به افزایش قدرت بدنی و استقامت کمک می کند و استفاده از تمرین‌هایی که تمرکز در تناسب اندام را روی تمرینات کاربردی تر تمام بدن متمرکز می‌کند.

در این رشته با ورزش دادن تمام عضلات در راه مشابهی با همان چیزی که بدن شما در زندگی روزمره استفاده می‌شود ،عمل می‌کند.

به همراه تاکید روی قدرت، تنفس و انعطاف فایده‌های این ورزش با دیگر تمرینات متفاوت است زیرا آنها بدن شما را هدف قرار می‌دهند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار