معاون استاندار یزد: تشکل‌های صنفی حوزه صنعت نظام‌مند و با مکانیزم عمل کنند

یزد(پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: تشکل‌های صنفی حوزه صنعت باید نظام‌مند و با مکانیزم فعالیت کنند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون استاندار یزد: تشکل‌های صنفی حوزه صنعت نظام‌مند و با مکانیزم عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمسعود عظیمی، عصر امروز در جمع تولیدکنندگان کاشی و سرامیک یزد با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه بازرگانی با اشاره به مسائل و موانع مطرح شده از سوی تولیدکنندگان اظهار داشت: اتاق بازرگانی و اتاق ایران وظیفه دارد حرکت خود را به درستی و در مسیری انجام دهد که مشکلات صادرکنندگان برطرف شود و این مهم باید به عنوان یک وظیفه ذاتی در دستور کار اتاق بازرگانی و اتاق ایران قرار گیرد.

وی با انتقاد از نحوه عملکرد برخی تشکل‌های حوزه صنعت، بیان کرد: لازم است صنعتگران در حوزه فعالیت تشکل‌های صنفی خود بازنگری داشته باشند.

عظیمی ادامه داد: با تولیدکنندگان موافقیم که دولت باید ساز و کار صادرات و تولید را فراهم کند اما معتقدیم صنعتگران نیز باید خود را از طریق تشکل‌ها تقویت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تاکید کرد: تشکل‌های حوزه صنعت باید نظام‌مند و با مکانیزم جلو بروند و ضعف‌های خود را برطرف کنند زیرا معتقدیم اگر دولت ضعف‌هایی دارد، تشکل‌های صنعتی نیز ضعف‌هایی دارند که باید آن را برطرف کنند.

وی خطاب به صنعتگران بیان کرد: اگر می‌خواهید فضای کسب و کار بهبود پیدا کند، فضای کار باید تقویت شود و صنایع باید انرژی بیشتری بگذارند.

عظیمی خاطرنشان کرد: معتقدیم بخش خصوصی ما شاهکار کرده زیرا وقتی شرایط تولید کاشی در سال ۶۲ با اکنون را مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که به رغم همه مشکلات، از جایی به جایی رسیدیم که به آن افتخار می‌کنیم.

به گزارش مهر، در این نشست تولیدکنندگان حوزه کاشی و سرامیک مسائل و مشکلات خود به ویژه در حوزه صادرات را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار