فراخوان برای انتخاب یک مدیرکل دریزد

یزد(پانا)- استانداری یزد در نظر دارد با هدف تکمیل نظام شایسته سالاری و ایجاد فرصت‌های برابر، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی خود را از طریق فراخوان انتخاب کند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان برای انتخاب یک مدیرکل دریزد

استانداری یزد اعلام کرد اطلاعات این فراخوان و شرایط لازم برای اعلام داوطلبی بر روی سایت استانداری یزد به آدرس www.ostanyazd.ir قابل مشاهده است.
کارکنان استانداری یزد و واحد‌های تابعه (فرماندار‌ی‌ها و بخشداری‌ها)، کارکنان دارای سوابق مدیریتی مرتبط از سایر دستگاه‌های دولتی استان، کارکنان مأمور شده به استانداری یزد و واحد‌های تابعه یا مأمور شده از استانداری یزد به دیگر دستگاه‌های اجرایی از جمله شرایط و اطلاعات این فراخوان است.
از داوطلبان گرامی درخواست شده است فرم‌های شماره ۱ تا ۴ مندرج در این فراخوان را تکمیل و حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ٣ بهمن ماه سال جاری به دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری (طبقه همکف ساختمان اصلی استانداری واقع در میدان امام حسین علیه‌السلام) ارائه نمایند.
فرم اعلام داوطلبی، مشخصات عمومی داوطلب، مشخصات اختصاصی داوطلب برای تصدی پست مدیریتی و اعلام دیدگاه‌های تخصصی داوطلب درباره پست مدیریتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ۴ فرمی می‌باشد که لازم است توسط داوطلبان تکمیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار