برگزاری کارگاه خبرنگاری ، عکاسی و سواد رسانه ای برای فرهنگیان آبادان

آبادان (پانا) -معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آبادان گفت: کارگاه خبرنگاری ، عکاسی و سواد رسانه ای ویژه فرهنگیان شهرستان آبادان با حضور مسئول خبرگزاری پانا خوزستان در تالار معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه خبرنگاری ، عکاسی و سواد رسانه ای برای فرهنگیان آبادان

حسن کوراوند با اعلام این خبر گفت گفت : این کارگاه به صورت رایگان و با تدریس شاهرخ نسب مسئول خبرگزاری پانا خوزستان برگزار شد.

او در ادامه به فعالیت خبرگزاری پانا اشاره کرد و یاد آور شد:پانا مخفف «خبرگزاری سازمان دانش‌‌آموزان» است که به صاحب امتیازی سازمان دانش آموزی وابسته به وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و با هدف فعالیت رسانه‌ای حرفه‌ای و همچنین آموزش و مشارکت دانش‌‌‌آموزان در فرایند خبر و امر اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کند.

کوراوند خاطر نشان کرد: خبرنگاران پانا به عنوان سفیرانی در مدارس می توانند با تلاش خود آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف سند تحول که مدرسه در آن به عنوان کانون تربیتی یاد شده است یاری کنند.

او با اشاره به اهمیت سواد رسانه در جوامع امروز یادآور شد: سواد رسانه ای مهارتی برای جنگ رسانه ای است که سبب می شود،دانش آموزان به عنوتن مخاطبان فعال پیام ها را به خوبی درک و ارزیابی کنند و بی شک معلمانی که از سواد رسانه ای مناسبی برخوردار باشند می توانند به دانش اموزان خود تفکر و نگاه نقادانه به رسانه ها را آموزش دهند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آبادان از سازمان دانش آموزی آبادان و مسئول خبرگزاری پانا خوزستان برای برگزاری این کارگاه قدر دانی کرد و تدام این کارگاه ها را برای فرهنگیان و دانش آموزان خواستار شد.

گفتنی است این کارگاه که با استقبال فرهنگیان آبادان رو برو شد ازساعت 8 صبح تا 14 ادامه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار