فرمانده انتظامی فارس: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در کنار پلیس گامهای موثری در جامعه برداشته است

شیراز (پانا) - معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، در بازدید از مجتمع فرهنگی ، ورزشی ماهانراه اندازی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز را کاری نو و بی نظیر در کشور دانست و افزود: اعضا هیات مدیره این مجمع، انسان‌های شایسته‌ای هستند که در عرصه عمل و علم شناخت خوبی دارند و رمز موفقیت این افراد در کار خیر و فرهنگی را وابسته نبودن به دستگاه دولتی است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی فارس: مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در کنار پلیس گامهای موثری در جامعه برداشته است

احمد رحمانیان، گفت: احداث مجتمع فرهنگی ورزش ماهان در محله کم برخوردار مهدی آباد زندگی با نشاط را برای افراد آن منطقه به ارمغان می‌آورد.

او افزود مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به خوبی توانسته از وجود مردم و خیرین در سطح شهر استفاده بهینه داشته باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت : مجمع مذکور افراد را در زمینه کار خیر به خوبی شناسایی و هدایت کرده است و از منابع مالی و وقت خیرین به نفع شهروندان شهر شیراز استفاده نموده اند .

رحمانیان بیان کرد در حوزه پیشگیری ، آموزش و تبلیغات در راستای اهداف مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز آمادگی لازم به منظور همکاری داریم .

فرمانده انتظامی فارسنیز در ادامهاین بازدید گفت : خداوند متعال به انسان ها فرصت میدهد تا در کار خیر شریک شوند و میفرماید از این فرصت های گذرا به خوبی استفاده کنید .

سردار رهام بخش حبیبی حضور خود را در مجتمع فرهنگی و ورزشی ماهان و در کنار خیرین مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز را توفیق خداوند تبارک و تعالی دانست.

وی با اشاره به بانی خیر این ورزشگاه و عضو هیات امنا مجمع مذکور، که بدون چشم داشتی اموال و وقت خود را صرف کار خیر میکنند افزود شما برای آخرت خودتان توشه ذخیره میکنید، اما کسانی هستند با داشتن اموال و دارایی، خود را از این مسیر خیردور میکنند و از فرصت های که خداوند به آنها داده میگذرند

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز تا کنون توانسته کارهای بسیار ارزشمندی در جامعه انجام دهد اظهار داشت: در راستای اهداف نیروی انتظامی که کم کردن آسیب های اجتماعی و برقراری احساس آرامش و امنیت برای مردم است، این مجمع توانسته به نیروی انتظامی کمک کند و در کنار آن گامهای موثری را بردارد تا افرادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آرامش برسند .

او در ادامه تصریح کرد: خانواده‌ها به وسیله ورزش و پشتیبانی کارهای فرهنگی به آرامش خیال می رسند و دست یابی به این مهم قطعا زمینه آسیب پذیری در جامعه را کاهش می دهد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به قبل از راه اندازی مجتمع ورزشی ماهان گفت : در این محل اراذل و اوباش و معتادین حضور داشتند با اقدام به احداث و به بهره برداری رسیدن این ورزشگاه، قطعا آسیب ها و ناهنجاری در محله مهدی آباد کاهش پیدا میکند

رهام بخش حبیبی نیروی انتظامی را یک عضو مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز دانست و بصورت ویژه آمادگی و همکاری خود را به منظور پیشبرد اهداف این مجمع مردمی اعلام کرد.

در ادامه طاهری، عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز، گزارشی از عملکرد مجمع را در بعد نظری بیان کرد و افزود: تا کنون این مجمع 40 پروژه فرهنگی و عمرانی در حال اجرا و یا به بهره برداری رسانده است و پروژه های دیگری تا پایان سال به همت خیرین به بهره برداری می رسد .

خیر نیک اندیش ورزشگاه ماهان با تنظیم توافقنامه ای به منظور تکمیل ساختمان آسایشگاه پلیس یگان امداد به متراژ 1056 مترمربع و با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد ریال اقدام به ساخت و به بهره برداری رساند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار