پیام مشترک فرماندار و مدیرآموزش و پرورش فلاورجان بمناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش

فلاورجان (پانا) - علی ساعدی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و قربانعلی کاظمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان فلاورجان به مناسبت هفته شورای های آموزش و پرورش طی پیامی این هفته را به تمامی فرهنگیان ارجمند، مدیران سخت کوش، دانش آموزان عزیز و اولیای آنان و همچنین به اعضای پرتلاش و گرانقدر شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک فرماندار و مدیرآموزش و پرورش فلاورجان بمناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش

متن پیام بدین شرح است:

هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش فرصت بسیار ارزشمندی است تا سپاس و قدردانی خودمان را از تمامی خیرین بزرگوار و بویژه از زحمات و تلاش های ارزنده و بی وقفه کلیه ی فرهنگیان زحمتکش و دلسوز و مدیران فرهیخته و اعضای گرانقدر شورای آموزش و پرورش شهرستان اعلام نمائیم . حقیقتاً تعلیم و تربیت اسلامی مرهون تلاش و دلسوزی معلمان و مربیان فداکاری است که در کمال اخلاص و ایثار برای تحقق اهداف و آرمان های تعلیم و تربیت اسلامی تلاش می نمایند.

از مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شورا و مشورت است که در سیره پیامبر اکرم (ص) و پیشوایان بزرگ اسلام جایگاه ویژه ای دارد. نظام اجتماعی و حیات جامعه بشری به تعاون و مشارکت اعضای آن بستگی دارد و شوراهای آموزش و پرورش نیز تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است که پویایی جامعه اسلامی را در پی خواهد داشت.

با مشارکت مردم در امور آموزش و پرورش تعلیم و تربیت به معنی واقعی و بنیادین آن تحقق می یابد, چرا که ذات آموزش و پرورش مشارکت همه عوامل و عناصر دخیل در فرآیند یاددهی یادگیری را طلب می کند . بدون تردید مشارکت در تصمیم گیری های آموزش و پرورش سبب رشد و بالندگی آموزش و پرورش گردیده و زمینه تحقق جامعه پویا فراهم می شود.

انشاء الله که شاهد رشد و بالندگی روز افزون شهرمان در سایه تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و تعامل و همیاری بین مسئولین امر، مردم، خیرین و نیک اندیشان باشیم.

این هفته را به تمامی فرهنگیان ارجمند، مدیران سخت کوش ، دانش آموزان عزیز و اولیای آنان و همچنین به اعضای پرتلاش و گرانقدر شورای آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

علی ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان

قربانعلی کاظمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان فلاورجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار