برگزاری جشنواره غذا با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

تهران (پانا) - دبیر جشنواره خوشمزه‌های پاییزی می‌گوید با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و هدایت ذائقه مردم به غذاهای سالم این جشنواره درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره غذا با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

سعید ناظم دلیگانی دبیر برگزاری این جشنواره گفت: هدف ما از این جشنواره عادت مردم به انتخاب سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراک‌ها نسبت به طبع و مزاج مردم است.

وی گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره، عادت مردم به انتخاب سالم ترین و خوشمزه ترین خوراک ها نسبت به طبع و مزاج مردم است.

دلیگانی افزود : این جشنواره باتوجه به جایگزینی هر فصل شگفتانه‌هایی متناسب با فصل در نظر دارد.

وی گفت: در بیشتر خانواده‌ها مشکل استفاده بی‌رویه فست فودها را داریم و در سبد غذایی خانواده‌ها کمتر از غذای سالم و سنتی استفاده می‌شود که ما سعی کردیم با نشان دادن این غذاها مردم را دوباره به پخت غذاهای سنتی و سالم سوق دهیم.

وی ادامه داد: آگاه‌سازی و آموزش به افراد جامعه با هدف پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح سبد غذایی آنها، آشنایی مخاطبین با اهمیت تغذیه و اصول صحیح آن، آشنایی مخاطبین و آحاد جامعه به اهمیت استفاده از مواد غذایی سالم، طبیعی و ارگانیک از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است .

بر اساس این‌گزارش، اولین جشنواره خوشمزه های پاییزی (خوراک وکباب ) با حضور ۴۲ غرفه و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در بوستان گفتگو از روز بیستم دی ماه آغاز شده و تا ۲۷دی ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار