فرمانداراسلامشهر:بسترفرهنگی لازم جهت مطالعه مفهومی درجامعه رایج نیست

اسلامشهر(پانا) - سومین جلسه کتابخوان یادمان سردارشهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضورفرماندارومعاونین،نمایندگان ادارات و ارگانها،اصحاب رسانه و با معرفی و نقد کتب درسالن همایشهای فرمانداری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهر:بسترفرهنگی لازم جهت مطالعه مفهومی درجامعه رایج نیست

در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر درسخنانی با تسلیت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به جان باختگان حادثه هوایی اظهار کرد:اساس هرکشور بر مبنای توسعه علمی آن می‌باشد و زمینه‌های صنعتی،اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و ...ناشی از توسعه علمی است.

او درادامه افزود:در بسیاری ازکشورها در رابطه با توازن و توزیع علم ومدیریت هماهنگی وجود نداردو توازن بستر رشد را فراهم می‌کند و رفاه نسبی و رضایت مندی اجتماعی مردم را به دنبال دارد.

فرمانداراسلامشهر گفت: در حوزه اداری و مسئولین ارگانها و ادارات در صورتی خدمت آنها با فایده همراه خواهد بود که در حوزه مسئولیت خود مطالعه داشته باشند.

مرسلپور بیان کرد:اندیشه،علم و مطالعه سه پارامتر مکمل یکدیگرهستند که مستقیم با هم همخوانی دارند و گاهی اوقات اندیشمندان علم و مطالعه را مترادف هم می‌دانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر تاکیدکرد:انتشار،تولید و توزیع کتاب درجمهوری اسلامی ازدرخشش خوبی برخوردار است،اما بستر فرهنگی لازم جهت مطالعه مفهومی در جامعه رایج نیست و دانش آموزو دانشجوی ماصرفا"به مطالعه کتب خود درحد مدرسه و دانشگاه می‌پردازند.

او تصریح کرد:در صورتی که مطالعه در دستور کار زندگی ما قرار بگیرد،توسعه و پیشرفت درکشور را شاهد خواهیم بود و بسیاری از مشکلات هم حل می‌شود .

مرسلپور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را فرمانده بزرگی برشمردکه در کنار تمامی مسئولیتهای خود مطالعه مرتبط با امور را نیز در برنامه کاری خود داشت.

در این برنامه ،جمال لطفی کارمند روشندل اداره کتابخانه های عمومی اسلامشهر،منیره نسیمی کارمند اداره آموزش و پرورش،حجت الاسلام عبدالحمید هاشمی کارمند اداره اوقاف و امورخیریه،آزاده فهمیان کارمند اداره جهادکشاورزی،امید رامش خواه کارمنداداره بهزیستی و نیره اعظم زندیه کارمند شورای احمد آباد مستوفی به معرفی و نقد کتب ده روز با داعش از درون دولت اسلامی،روانشناسی مثبت نگر،غروب آفتاب در اندلس،بدن خود را از اکسیژن پرکنید،اندیشه سیاسی و کارباید تشکیلاتی باشد، پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار