تولید مواد شوینده در هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای سمیه آبادان

آبادان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت :هنرآموزان و هنرجویان صنایع شیمیایی هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای سمیه موفق به تولید صابون مایع شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید مواد شوینده در هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای سمیه آبادان

حبیب اله رمضانی در آیین افتتاح خط تولید صابون مایع که با حضور معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد به پانا گفت: اکنون که ایران اسلامی برای دستیابی به استقلال و خودکفایی صنعتی و اقتصادی خیز برداشته است و شعار امسال به فرمایش مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گذاری شده است توجه به مهارت آموزی به همراه تولید از اولویت های آموزش و پرورش آبادان است.

او در ادامه توضیح داد: رشته های مختلفی در این هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش وجود دارد و از جمله رشته هایی که دارای دامنه وسیع در صنعت می باشد رشته صنایع شیمیایی است.

رمضانی با اشاره به اهمیت رشته صنایع شیمایی یادآور شد : صنایع شیمیایی در تامین نیازهای جوامع انسانی و ایجاد رفاه و آسایش برای آنها نقش بسزایی دارد.

او خاظرنشان کرد: هنرآموزان و هنرجویان رشته صنایع شیمیایی هنرستان های فنی و حرفه ای سمیه امروز در راستای منویات مقام‌ معظم رهبری درسال رونق تولید و اجرای طرح مهم آموزش همراه باتولید ، صابون مایع با کیفیت را تولید کردند.

این پروژه و فرایند قادر است با تولید ۲۰۰لیتردریک شیفت کاری،نیاز مدارس ومراکزآموزشی شهرستان آبادان ومراکز مشابه را تامین نماید.
تولید واکس ازدیگرمحصولات آتی این هنرستان بوده،که درآینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

موعود شمخانی معاون عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند در حمایت از هنرجویان این هنرستان گفت: هزینه آزمایشات اولیه و مجوز صدور پروانه بهره برداری را سازمان منظقه آزاد پرداخت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: پی گیر خرید محصولات تولیدی این هنرستان توسط سازمان منطقه آزاد اروند و سایر ادارات این منظقه خواهیم بود.
گفتنی است این محصولات حداقل با ۲۰درصد پایین ترازقیمت بازار،به بازارمصرف ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار