مردان و زنان استان بوشهر تجسم عینی ولایت مداری ، مقاومت و استکبار ستیزی هستند

بوشهر(پانا)_ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در آیین آغاز کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با حضور رئیس کل سپاه و مردم شهید پرور و ولایت مدار استان بوشهر اظهار کرد : مردان و زنان استان بوشهرتجسم عینی ولایت مداری ، مقاومت و استکبار ستیزی هستند .

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مردان و زنان استان بوشهر تجسم عینی ولایت مداری ، مقاومت و استکبار ستیزی هستند

آیت الله صفایی بوشهری گفت : در کتاب تاریخ هیچگاه یاد و خاطره شهدا فراموش نخواهد شد زیرا شهید جاودانه است .

وی افزود : شهادت زیبا ترین و ارزشمند ترین ارتحال انسان از دنیای فانی به دنیای باقی است . شهادت بال عروج انسان از خاک و افلاک است .

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: شهید برای خود عزت می آفریند و برای خانواده اش افتخار در بر دارد و برای ملتش اقتدار و برای دینش احیا می آورد .

صفایی بوشهری گفت : شهادت ارزشمند ترین معامله انسان است .

وی ادامه داد : استان بوشهر از دیر باز سرزمین دیانت ، مقاومت ، بصیرت استکبار ستیزی بر اساس مبانی دین بوده و بر محور ولایت مداری حماسه هایی آفریده است .

او گفت : علمای بزرگ و مجاهدان استا ن بوشهر چون سدی محکم در برابر استعمار غرب ایستادند .

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: مردان و زنان استان بوشهر انگلیسی ها را شکست دادند و این افتخار استان بوشهر است . خلیج فارس گورستان متجاوزان است .زیرا مردم بوشهر تمام تاریخش همواره از ولایت و انقلاب دفاع می کند . چون در مدار منظومه ولایت ماندن مصون و محفوظ می ماند . و نام نیک خواهد گرفت .

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط کشور تروریستی امریکا ، ادامه داد: امریکا سردار سلیمانی نماد ضد تروریستی را شهید کرد ولی امریکا خودش سر چشمه ترور در جهان است .

وی ادامه داد : سفیر انگلیس در جمع افرادی حضور می یابدکه به دنبال محو آرمانهای انقلاب اسلامی است . اما آنها باید از بوشهری ها درس بگیرند که همواره با بیگانها مبارزه می کنند .

آیت الله صفایی بوشهری گفت : امروز تقویت سپاه واجب و تضعیف آن حرام است . تمام ایران حامی سپاه پاسداران و شهدا است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار