پایش و کنترل نانوایی‌ها در بافق

یزد(پانا)- فرماندار بافق گفت: تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر به منظور بررسی کیفیت نانوایی‌ها و رضایت مردم، مورد بررسی قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پایش و کنترل نانوایی‌ها در بافق

محمد زاده رحمانی در حاشیه بازدید از نانوایی‌های این شهرستان گفت: رصد وضعیت نانوا‌ها و رضایت مردم از هر نانوا یکی از وظایف کمیسیون آرد و نان بافق است.
وی با بیان اینکه در این راستا یکسری اهرم‌های تنبیهی و تشویقی در نظر گرفته شده است، افزود: در سال گذشته تسهیلات بهسازی برای نانوایی‌هایی که رضایت مردم را دارا بودند تخصیص دادیم.
فرماندار بافق اظهار داشت: در این بازدید مهمترین موضوع وزن چانه بود که اکثر نانوایی‌ها ۱۰ الی ۲۰ گرم طبق وزن استاندارد افزایش داشتند.
زاده رحمانی با بیان اینکه در این بازدید ۳ نانوایی کاهش وزن داشتند، تأکید کرد که برخورد تعزیری با این افراد صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: بحث‌های کیفیت، بهداشت و محیط کار نیز بررسی شد و با توجه به شاخص‌های استاندارد، برخوردی تنبیهی یا تشویقی صورت می‌گیرد.
فرماندار بافق بیان داشت: در سال گذشته برای ۱۵ نانوایی که رضایت مردم را دارا بودند، کیفیت پخت آن‌ها بالا بود و برنامه زمانی را رعایت کردند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد.
زاده رحمانی افزود: در سال جاری این برنامه در دستور کار قرار گرفته است و علاوه بر آن در افزایش یا کاهش سهمیه آرد نیز اقدام می‌کنیم.
رئیس صمت بافق نیز در حاشیه این بازدید گفت: در حال حاضر آرد در اختیار ۳۷ واحد نانوایی دولتی و ۱۰ واحد نیمه یارانه‌ای قرار می‌گیرد.
ولی الله رنجبر مجموع آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای را ۴۰۰ تن برشمرد و افزود: مردم از کیفیت نان شهرستان نسبتا راضی هستند، اما در تلاش هستیم برای ارتقای کیفیت نان، دوره‌های آموزشی را برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار