بهره‌برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی تولیدات پزشکی در شیراز

شیراز(پانا) _طرح های تولیدی تجهیزات و وسایل مصرفی پزشکی سال ۹۸ استان فارس که به عنوان طرح های اقتصاد مقاومتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز ثبت شده بود، به مرحله بهره برداری و تولید رسید.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی تولیدات پزشکی  در شیراز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: این طرح ها شامل تولید و مصرف الکترودهای قلبی یک بار مصرف، کاشتینه‌های استخوان و مفاصل و تیغه درماتوم هستند.

مهرداد شریفی افزود: سه طرح یادشده همگی به بهره‌برداری و دو طرح نخست آن به تولید انبوه نیز رسید.

مسوول اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به وظیفه دانشگاه در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم کارآفرین، در زمینه این طرح‌ها گفت: این تولیدات مربوط به سه شرکت دانش بنیان غیردولتی خارج از دانشگاه است و با هدف حمایت از کالاهای ایرانی، بخشی از تولیدات آنها از سوی بیمارستان‌های این دانشگاه، خریداری شده است.

عرفان خوارزمی با اشاره به ثبت این طرح‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۹۸ در سامانه‌های اقتصاد مقاومتی کشوری «نیپا» و «سانپا» و تصویب و قید آن در سند پیشران توسعه استان در حوزه سلامت از سوی استانداری فارس افزود: شرایط و خط تولید این شرکت ها از سوی مسوولانی از معاونت اقتصادی استانداری، سازمان برنامه و بودجه و سازمان «صمت» استان و کارشناسانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به تازگی بازدید و بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار