نظرسنجی ؛

نیمی از آمریکایی‌ها از نحوه تعامل ترامپ با ایران ناراضی‌اند

تهران (پانا) - پیمایش افکارسنجی جدیدی که در آمریکا انجام شده حاکی از نارضایتی نیمی از مردم ایالات متحده از رفتار رئیس‌جمهور خود با ایران است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نیمی از آمریکایی‌ها از نحوه تعامل ترامپ با ایران ناراضی‌اند

به گزارش فارس، نظرسنجی جدیدی که در ایالات متحده برگزار شده، نشان می‌دهد تعداد زیادی از آمریکایی‌ها از نحوه تعامل «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور با موضوعات مرتبط با ایران ناراضی هستند.

طبق این نظرسنجی که به‌صورت مشترک توسط شبکه رادیویی «اِن. پی. آر»، شبکه تلویزیونی «پی. بی. اِس» و موسسه تحقیقاتی «ماریست» انجام شده، ۴۹ درصد از مردم ایالات متحده روش برخورد ترامپ با ایران را تایید نمی‌کند.

در مقابل این رقم، حدود ۴۲ درصد از آمریکایی‌ها نیز از رفتار ترامپ نسبت به ایران راضی هستند.

به نوشته وبگاه اِن.پی.آر، این نظرسنجی همچنین میزان رضایت مردم ایالات متحده از ریاست‌جمهوری ترامپ را نیز سنجیده که بر اساس آن ۵۳ درصد از عملکرد وی ناراضی و ۴۱ درصد راضی هستند.

در بخش نگرش آمریکایی‌ها درباره استیضاح ترامپ در سنا، میزان آراء تقریبا یکسان است و موافقان و مخالفان استیضاح هر دو در ۴۷ درصد قرار دارند.

پیشتر نیز نظرسنجی دیگری حاکی از آن بود که بیش از نیمی از مردم این کشور ترور سردار شهید سلیمانی به دستور رئیس‌جمهور آمریکا را مسبب ناامن‌تر شدن ایالات متحده می‌دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار