معرفی شوراهای برتر آموزش وپرورش استان یزد

یزد(پانا) - همزمان با هفته شوراهای آموزش وپرورش شوراهای برتر شهرستانها ومناطق استان یزد معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی شوراهای برتر آموزش وپرورش استان یزد

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش استان یزد درگفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به برنامه‌های هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش گفت : براساس بند 4 ماده 4 وظایف و اختیارات شوراهای آموزش و پرورش استان و مستندات ارائه شده از شهرستان و مناطق ، شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های میبد، اردکان و مهریز رتبه های برتر استانی را کسب کردند.

سعید شیبانی افزود : به شوراهای برتر از طرف معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت ، استاندار یزد و رییس شورای آموزش و پرورش استان لوح سپاس اهدا خواهد شد.

شیبانی به آیتم های ارزیابی شوراها اشاره کرد و گفت :براساس 18 آیتم درنظر گرفته شده از سوی وزارت از جمله تعداد جلسات، حضور اعضا، تعداد مصوبات و فعالیت‌های ابتکاری و برجسته، میزان جذب هدایا و کمک‌های داوطلبانه، وصول عوارض توسط شهرداری‌ها ماده 13و 16، مواد 17 و 18 قانون تشکیل شوراها و ... همه ساله شوراهای برتر در سطح استان و کشور انتخاب می شوند .

وی در ادامه از برگزاری گردهمایی مدیران مدارس هیأت امنایی در روز پنجشنبه بیست و ششم دی‌ماه در استان خبر داد وافزود: در این گردهمایی آیین‌نامه و دستورالعمل های مربوطه و موارد اصلاحی آیین‌نامه که توسط شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده است؛ مورد بحث قرار می گیرد.

شیبانی اضافه کرد: در روز یکشنبه 29 دی‌ماه جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان با دستور کارهای مطالبات آموزش و پرورش در اجلاس استانی نماز، آموزش و پرورش و اقتصاد دانش بنیان، جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز برگزار می شود و به مناسبت هفته شوراهاعلاوه بر بررسی عملکرد شورای آموزش و پرورش استان از اعضای این شورا نیز تجلیل خواهدشد.

وی ادامه داد : هم‌چنین در گردهمایی شوراهای آموزش وپرورش کشور که در روز شنبه بیست و هشتم دیماه در تهران برگزار می شود از شوراهای برتر استانها تجلیل می‌شودکه استان یزد نیز از نظر برگزاری جلسات درزمره حائزین رتبه برتر قراردارد.

وی روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش بدین شرح اعلام کرد:

سه شنبه 98/10/24 شوراهای آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا

چهارشنبه 98/10/25 شوراهای آموزش و پرورش، مشارکت نهاد ها و خیرین

پنجشنبه 98/10/26 شوراهای آموزش و پرورش، تبلور آموزه های دینی

جمعه 98/10/27 شوراهای آموزش و پرورش، تجلی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

شنبه 98/10/28 شوراهای آموزش و پرورش، محور توسعه ی پایدار و تجلی تمرکز زدایی

یکشنبه 98/10/29 شوراهای آموزش و پرورش، تبلور مدرسه محوری در مدارس هیات امنایی و وابسته

دو شنبه 98/10/30 شوراهای آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و مشارکت عمومی

گفتنی است:24 لغایت 30 دی ماه به عنوان هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار